Skip to main content

Ik heb 3 augustus ergens anders mijn diensten voor thuis aangevraagd, is per 11 september ingegaan. Mijn nieuwe provider heeft alles netjes doorgegeven per wanneer en alsnog ging het bij Kpn fout, ik werd gelijk van al mijn diensten afgesloten. Ik heb beide al een paar keer gebeld met hoe het kon, en zal het voor de afgelopen maand weer tv en internet van kpn moeten ontvangen. Niks gebeurd, ook niet na nog een keer bellen. 

Ik heb de betaling maar gestoneerd want een redelijk antwoord of oplossing kreeg ik niet. Nou blijf ik herinneringen krijgen van de betaling maar ik ga niet betalen voor iets wat ik niet krijg. 

Hoe kom ik van de betaling af, telefonisch ben ik dus niet verder gekomen.

Hi @BSB78! Welkom op het forum. Het is niet de bedoeling te betalen voor diensten die je niet krijgt. Ik kijk graag met je mee. 

Wil je laten weten of je gebruik hebt gemaakt van de overstapdienst bij de nieuwe provider? Als dit zo is staan die garant voor eventuele kosten als de opzegging niet goed is gegaan. De procedure is dan alsnog bij ons op te zeggen. Inclusief de gebruikelijke maand opzegtermijn. Je kan dan de facturen aan je nieuwe provider voorleggen. Die horen dit te vergoeden.

Wel wil ik aanraden op te passen met zomaar niet meer betalen. Ons systeem “weet” niet waarom dat bedrag open staat en zal de daarbij passende gevolgen in gang zetten. In de eerste instantie zal dat alleen een herinnering zijn. Maar daarna volgt een herinnering met extra incassokosten. Als je die binnenkrijgt, negeer dat dan niet. Maar bel meteen 0800-0402 om met ons afspraken te maken over de vervolgstappen. Zelfs met overstapservice worden dat soort kosten doorgaans niet vergoed. 

Als je geen gebruik maakt van een overstapservice of als de situatie anders is hoor ik het graag van je.