Skip to main content

Ondanks meerdere keren aanpassen van mijn oude mail adres naar een nieuw adres blijft KPN de factuur sturen naar mijn oude mail adres. Dat moet via de telefoon gewijzigd worden of bij een winkel? 2022 toch? Telefonisch krijg ik eerst 2 minuten keuze menu en dan de waarschuwing van tenminste 10 minuten wachten. Chatbot weet/kan niks, Live Chat bestaat niet blijkbaar. En ik ben blijkbaar niet de enige… wanneer gaat KPN dit fixen?

Hoi @Peter_Hide in de ideale situatie moet het gewoon via je MijnKPN kunnen maar als dat niet werkt (soms staat er aan onze kant iets nog niet goed) moet het inderdaad telefonisch via 0800-0402 of in een van onze winkels


Hi @Thomas  dat had ik zelf ook al gelezen maar dat is toch niet meer van deze tijd? Jullie dwingen mij tot een kanaal switch, niet echt de klant centraal stellen zo. ‘soms staat er aan onze kant iets niet goed’, dan lijkt het me dat KPN zijn database moet fixen ipv klanten naar de telefoon of winkel te sturen. Je wil een digitale dienstverlening of niet? Zal morgen eens zien of jullie wachttijden weer acceptabel zijn.

 

Dank en groet,

Peter