Skip to main content

Hallo, 
Ik zou graag mijn facturen van mijn verschillende producten op een extra mailadres ontvangen. 
Ik heb voor mijn klein zakelijk pakket een administratieprogramma waar de facturen direct heen gemaild kunnen worden. Als dat naar het juiste adres gestuurd wordt, wordt het direct verwerkt in mijn boekhouding. 

Nu kan ik nergens de optie vinden om een mailadres toe te voegen waar de facturen naar toe worden gestuurd. 
Dit wil ik omdat het niet mijn hoofdmailadres is waar ik al mijn correspondentie op wil ontvangen, puur alleen de maandelijkse facturen. 

Is deze optie mogelijk? Of moet ik de facturen blijven downloaden via de site en uploaden in mijn boekhoudprogramma?

Met vriendelijke groeten, 
Sander

Bij consumenten of kleinzakelijke abonnementen is jouw wens niet mogelijk. Bij KPN EEN of grootzakelijk zijn dit wel opties. Indien je een van de laatste twee hebt is mijn advies om dit zelf te regelen via MijnKPN zakelijk, beheer.kpneen.nl of te bellen met de zakelijke klantenservice op 0800-0403. 


Dat de facturen als bijlage toegestuurd worden is wel mogelijk. Dat kan een KPN medewerker instellen. Dit scheelt al een handeling voor wat betreft het doen van de boekhouding. Maar het alternatieve emailadres niet blijkbaar, wat @Ik_Combineer schrijft.