Skip to main content

Ik heb een aantal keren contact met jullie gehad en ook met Apple.Apple heeft al inmiddels gezegd dat het terug gestord moet worden maar jullie hebben me factuur helemaal opgefokt ik zou dat graag gefixt willen hebben

1. Heb je al gebeld met de klantenservice op 0800-0402?

2. Leg eerst eens goed uit wat er speelt. Hier snapt helemaal niemand iets van. Zo ga je in ieder geval geen reactie krijgen.


Ik heb al gebeld en het is een feest dag als je dat al wist ten tweede moet hun te vaak bellen om te vragen of hun iets willen regelen vervolgens komen hun nog ik heb die factuur betaald terwijl die niet eens betaald is en dan wil je al extra kosten zetten bij de volgende factuur terwijl de volgende maand niet eens is begonnen .


Als Apple zegt dat het bedrag teruggestort moet worden dan zal Apple dat dus moeten regelen.


Je betaald alles waar je op geabonneerd bent/was een maand vooruit, zeg je op dan krijg je de maand er op het teveel betaalde weer terug op de factuur, dus het kan dat er iets elkaar kruist, wel opgezegd en toch nog op de factuur, dat komt vanzelf goed.

Voor de rest, ik kan er weinig wijs uit worden, heb je nu wel of niet betaald, waar gaat het precies om, heeft Apple jou iets aangesmeerd en behoor je die kosten terug te krijgen?


Ik heb al gebeld en het is een feest dag als je dat al wist ten tweede moet hun te vaak bellen om te vragen of hun iets willen regelen vervolgens komen hun nog ik heb die factuur betaald terwijl die niet eens betaald is en dan wil je al extra kosten zetten bij de volgende factuur terwijl de volgende maand niet eens is begonnen .

Nogmaals. Leg eens wat wat er precies speelt. Hier wordt niemand wijzer van dus kan niemand je helpen. Eén lange zin van 4 regels snapt niemand. 

PS en dat het gisteren een feestdag was weet ik ook wel. Ik vraag ook niet of je gisteren gebeld maar maar of je überhaupt al gebeld hebt. 

Ik haak even af in dit topic. 

 


Hallo @Eliana.m. wat is er precies aan de hand? Uit jouw posts is helaas niet af te leiden waarmee ik kan je helpen.Â