Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ingang KPN abbonement. succesvol aangesloten per 24-08-2022. Gebruik gemaakt van overstapservices thuis.

Ziggo ontvangt oude router per 01-09-2022, waarvan bevestiging op 07-09-2022….en stuurt nog een rekening voor services tot 07-10-2022.

 

Oorzaak: Overstap service KPN niet doorgegeven aan Ziggo waardoor Ziggo alsnog factureert.

Graag actie KPN om de opzegging bij Ziggo met terugwerkende kracht in orde te maken. 

 

Volgende niet correct:

U gebruikt onze overstapservice voor KPN Thuis. Wij zeggen uw contract op bij Ziggo. Meteen nadat u de diensten van KPN Thuis kunt gebruiken, sturen wij uw huidige aanbieder een bericht. Deze stopt dan direct uw abonnement en de betaling daarvoor.

 

 

Vriendelijke grote, Emile Bouwman

Hoi @007-2, welkom op het forum! Op de dag dat jouw abonnement bij ons actief is geworden, geven wij een signaal aan je oude provider dat het abonnement daar gestopt moet worden per die dag. Je oude provider hoort zich daaraan te houden. Maar het kan voorkomen dat er nog wel een factuur aangemaakt wordt. Dit wordt dan over het algemeen de maand erop met terugwerkende kracht naar de daadwerkelijke opzegdatum gecorrigeerd. 

Je geeft aan dat wij de opzegging niet aan Ziggo zouden hebben doorgegeven. Als overstapservice wél in je bevestiging staat, dan verwacht ik daar geen probleem in. En zou ik het probleem eerder bij de andere partij verwachten. Het lijkt me dus goed dat ik dit toch even controleer. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen met je gegevens. Reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik het na.