Skip to main content

Al vele maanden meld ik dat ik een factuur krijg met een verkeerde naam. Telefonisch werd mij meer dan een half jaar geleden gemeld dat dit een bekend probleem was omdat XS4all klanten zijn overgezet naar KPN en daar was wat fout mee gegaan.  Maar nog steeds geen aanpassing. Nu mijn bedrijf een factuur krijgt met een verkeerde naam kan de Belastingdienstdienst de BTW-aftrek weigeren (onjuiste of valse factuur!). Wanneer lost KPN de fout eens op en krijg ik een compensatie voor het niet kunnen terugvorderen van de BTW?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Hi @ijra en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat de naam niet klopt, dus begrijpelijk dat je dit aangepast wilt hebben. Je noemt dat het om een factuur voor je bedrijf gaat, dus ik vermoed dat het hier om een zakelijk abonnement gaat? Zo ja, dan kun je hiervoor een topic aanmaken op ons zakelijk forum. Zij kunnen dit dan verder met je oppakken. 

Mocht het wel om een privé abonnement gaan, dan raad ik je aan om hierover met ons te bellen via 0800-0402. Dit kan doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Ik mag namelijk geen namen aanpassen, telefonisch kunnen ze je hier wel verder bij helpen/adviseren. Hopelijk klopt alles dan snel weer!