Skip to main content

Een mail versturen /beantwoorden kan niet!  Vandaar maar knippen en plakken   

Graag een factuur ZONDER de aanmaningskosten zoals ik al telkens zeg. Elke keer krijg ik extra kosten!!

Stuur aub een goede factuur en ik betaal per omgaande! Betaal al maanden 20,- teveel en steeds hetzelfde.

Hoogachtend

 

Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € 55,04. Deze factuur hoort bij klantnummer ****. Het bedrag bestaat uit deze kosten:

Abonnement

55,04

Verbruik

0,00

Totaal

55,04

 

Overzicht van al uw facturen

U vindt een overzicht van al uw facturen en persoonlijke instellingen in MijnKPN. Dit is uw persoonlijke en beveiligde klantomgeving. Download nu onze gratis app, dan hebt u altijd alles bij de hand.

 

Admin: privégegevens verwijderd en eigen topic voor bericht aangemaakt

Sorry. Ik zie geen extra kosten. Alleen die van je abonnement à € 55,04.

20 teveel? Is niet gewoon je korting periode afgelopen? Er loopt inderdaad een korting periode voor de eerste maanden met een prijs van € 35. Maar na die periode betaal je de gewone prijs. 


Hallo @Een Mens! Welkom en bedankt voor je bericht!

Wat zonde dat je nu iedere keer aanmaningskosten berekend krijgt. In het gekopieerde bericht zie ik, net als PeterG, geen extra berekende kosten.

Aanmaningskosten zijn te voorkomen door het factuurbedrag tijdig te betalen. In onze herinnering staat vermeld voor welke datum een factuur betaald moet zijn om de herinneringskosten van €20,- te voorkomen:
Zorg dat u het openstaande bedrag op XX XXXX XXXX betaald hebt. Zo voorkomt u een 2e herinnering waarvoor € 20,00 in rekening wordt gebracht op de volgende factuur.


We versturen een betaalherinnering via e-mail. Je wordt gevraagd om de achterstallige factuur zo snel mogelijk te betalen via iDEAL. 

Wat is de oorzaak van de niet tijdige betaling? 
We denken graag met je mee. Zo kunnen we opnieuw een automatische incasso instellen of de betaaldatum van de factuur aanpassen. Als het beter uitkomt, kun je ook een betaling eenmalig uitstellen.

Via het Forum zijn we beperkt om bij dit soort vragen te helpen, mocht je nog hulp nodig hebben dan is mijn advies te bellen met onze administratie. Deze afdeling is op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 8:00 en 17.30 uur.