Skip to main content

Geachte Heer/Mevr, 

Onlangs heb ik een factuur ontvangen, die wat hoger is dan verwacht. Er zijn namelijk eenmalige kosten bijgekomen; als ik het goed begrijp zijn deze voor het superwifipunt dat ik gekocht zou hebben. Echter had ik jullie gebeld dat ik hiervoor niet wilde betalen, waarna ik het superwifipunt heb teruggebracht met de kennis dat de eenmalige kosten worden kwijtgescholden. Echter is dit niet gebeurd. Zou er even naar gekeken kunnen worden? Indien ik toch wel moet betalen, zou ik graag willen weten waarom. 

 

Met vriendelijke groet,

Trung 

Hoi @tnguyenquang, welkom hier! Je geeft aan dat je het Superwifipunt hebt teruggebracht. Dit was naar een KPN winkel? In dat geval maakt de collega die de retour afhandelt een creditering aan. Deze wordt dan op je eerstvolgende factuur, of degene daarna, in mindering gebracht. Controleer voor de zekerheid de factuur nog een keer om te zien of er ook een credit op staat voor hetzelfde bedrag. Zo niet, dan verwacht ik dat het op je volgende factuur staat. Mocht dat nu niet zo zijn, laat het weten hier. Vul dan ook je forumprofiel in. Dan kan ik dit verder voor je nakijken. 


Hallo @Erik_ en @tnguyenquang in de regel werken de KPN-winkels toch met retourpinnen is mijn persoonlijke ervaring?

 


Hoi Erik, ik heb het even nagevraagd, en inderdaad hebben we het geld al teruggekregen van jullie. Ik had niet door dat dit gebeurd was, omdat ik het superwifipunt niet zelf terug had gebracht. Er zijn dus geen probleem. Dankjewel!