Skip to main content

Ik kan in mijnKPN alleen nog maar mijn mobiele facturen terug vinden. De facturen van TV, Internet & Bellen kan ik nergens op internet meer terug vinden. Waar kan ik deze vinden? Onlangs nog betaald voor dit abbonement dus het is niet onverwachts afgesloten. Geen één factuur is hiervan terug te vinden, terwijl ik het met de laatste keer inloggen dit nog wel kon vinden op mijn account.

Hallo @D van Nispen, wat vreemd dat je de facturen van jouw KPN Thuis abonnement ineens niet meer kunt vinden in MijnKPN. Je kunt de facturen normaal gesproken vinden in MijnKPN onder Thuis Product en dan ‘laatste factuur inzien’. Kan je ze ook niet vinden via de webbrowser versie van MijnKPN? Als je ze hier ook niet kan vinden, zou je mij dan een foto/screenshot willen sturen van wat jij te zien krijgt? Als je ook gelijk je forumprofiel aanvult met je postcode, huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de laatste drie cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer, dan kan ik met je meedenken. De cijfers van het IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’ en is uiteraard alleen inzichtelijk voor ons moderators.