Skip to main content

Bij de verlenging van mijn abonnement via jullie klantenservice kwam het bedrag €7.50 lager uit dan nu op de factuur staat.

Niet alle kortingen zijn eraf gehaald terwijl deze wel eraf moeten.

Dit is niet volgens afspraak en zou ook graag zien dat dit aangepast wordt.

@Nico van Liempd De snelste manier om dit te regelen is gewoon weer bellen met dezelfde klantenservice via 0800-0402.


@Nico van Liempd , mijn ervaring is dat pas na opmaak van de eerste factuur de voordelen toegewezen/gekoppeld worden, bij de volgende factuur wordt het dan automagisch gecorrigeerd (en de korting voor die tweede maand dus dubbel toegepast).

Ik zou dus rustig de volgende factuur komende maand afwachten, klopt het dan nog niet dan wordt het tijd om aan de bel te trekken.

(Ervaringen uit het verleden geven uiteraard geen garantie voor de toekomst)


Dicksooo heeft een punt, het kan gebeuren dat kortingen pas op een tweede effectief verwerkt worden. Maar, gezien het bedrag, verwacht ik dat het gaat om de husselvoordelenkorting, @Nico van Liempd. Die krijg je als je vaste en mobiele diensten op hetzelfde adres combineert. En die wordt pas geactiveerd als er een huishouden is aangemaakt waarin je vaste en mobiele abonnement zijn gekoppeld. Vul het husselvoordelenformulier in, de voordelen worden dan over het algemeen binnen 24 uur geactiveerd.

 

Als dat het niet geval is, of je loopt tegen een ander probleem aan, laat het hier weten. Vul dan ook je forumprofiel in met naam- en adresgegevens en alle relevante 06-nummers. Dan kijken we mee.