Skip to main content

Op mijn rekening zag ik een factuur van kpn-telefonie staan van 65 euro. Vond dit raar. Nu blijk ik een abonnement met een telefoonnummer te hebben. Nummer zelf gebeld maar wordt niet opgenomen en af en toe hoor je een klik tussen door. En volgens mij is rekening nummer ook niet van kpn

Hoi @Mcdennisp, goed dat je contact met ons opneemt! Ik kan me voorstellen dat je hier vreemd van opkijkt. Logisch ook dat je meer duidelijkheid wilt.

Ik kijk graag even met je mee.  Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Alles is ingevuld groetjes 


Ik zie dat er op jouw naam en adres inderdaad een Vast Bellen abonnement actief is. Dit abonnement is, voor zover ik kan zien, al actief sinds 13 februari 2019.

Omdat het om een PSTN abonnement gaat, kan ik je hier helaas niet verder bij helpen. Ik wil je daarom vragen ons te bellen op 0800 0402. Als je in het menu aangeeft dat het om PSTN gaat, kom je gelijk bij de juiste collega's uit.


Maar de rekening nummer klopt wel dan. Ik heb nooit een andere abonnement afgesloten. Heb bij jullie alles in 1.  

En ik heb een andere huisnummer 

Rekening nummer heb ik geblokkeerd. 

Ik betaal niet voor wat ik nooit wil hebben.

 


Ja, het rekeningnummer klopt. Dit is het rekeningnummer voor PSTN.

Voor zover ik kan zien, staat het PSTN nummer op hetzelfde adres als jouw Alles-in-1 abonnement.

Ik raad je aan om ons te bellen op 0800 0402 om het PSTN abonnement op te zeggen. Alleen het blokkeren van het rekeningnummer is niet voldoende. Dit kan juist nare gevolgen hebben. Met het opzeggen van het abonnement voorkom je meer facturen en voorkom je verdere problemen.


Okee bedankt. Ga ik dat regelen.Â