Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem en weet heel zeker dat ik kpn opgezocht heb en ook ik ben via dit nr bij 2 dames van Kpn beland die mij na een uur nog niet konden helpen. Resultaat 80 euro armer om naar mijn eigen provider te bellen. Sorry dit vind ik niet kunnen en dan zeker niet zeggen dat wij een fout nummer hebben gebeld want ik ben toch echt bij kpn beland.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Ik heb hetzelfde probleem en weet heel zeker dat ik kpn opgezocht heb en ook ik ben via dit nr bij 2 dames van Kpn beland die mij na een uur nog niet konden helpen. Resultaat 80 euro armer om naar mijn eigen provider te bellen. Sorry dit vind ik niet kunnen en dan zeker niet zeggen dat wij een fout nummer hebben gebeld want ik ben toch echt bij kpn beland.

0800-0402 is gratis en direct contact met kpn


Ik heb hetzelfde probleem en weet heel zeker dat ik kpn opgezocht heb en ook ik ben via dit nr bij 2 dames van Kpn beland die mij na een uur nog niet konden helpen. Resultaat 80 euro armer om naar mijn eigen provider te bellen. Sorry dit vind ik niet kunnen en dan zeker niet zeggen dat wij een fout nummer hebben gebeld want ik ben toch echt bij kpn beland.

0800-0402 is gratis en direct contact met kpn

👎


Ik heb hetzelfde probleem en weet heel zeker dat ik kpn opgezocht heb en ook ik ben via dit nr bij 2 dames van Kpn beland die mij na een uur nog niet konden helpen. Resultaat 80 euro armer om naar mijn eigen provider te bellen. Sorry dit vind ik niet kunnen en dan zeker niet zeggen dat wij een fout nummer hebben gebeld want ik ben toch echt bij kpn beland.

En toch heb je het verkeerde nummer gebeld. De club die je gebeld hebt is een doorverbind"service" en de teller blijft tikken, ook na het doorverbinden.

KPN kan hier helaas niets aan doen immers zij is hierin geen partij.


Ik heb hetzelfde probleem en weet heel zeker dat ik kpn opgezocht heb en ook ik ben via dit nr bij 2 dames van Kpn beland die mij na een uur nog niet konden helpen. Resultaat 80 euro armer om naar mijn eigen provider te bellen. Sorry dit vind ik niet kunnen en dan zeker niet zeggen dat wij een fout nummer hebben gebeld want ik ben toch echt bij kpn beland.

0800-0402 is gratis en direct contact met kpn

👎

Duimpje omlaag omdat ik u het juiste nummer geef? Dat dit soort bedrijven mogen bestaan is iets wat in de wet is geregeld. Kpn kan hier niets aan doen.


Ja ik begrijp dat ik beter had moeten kijken. Dat je niet automatisch het correcte nummer van een klantenservice belt, niet in deze tijden. Wat durf ik toch te denken.  Maar had kpn mij geholpen zoals het hoort en niet mij eerst een uur aan de telefoon laat hangen om nog geen antwoord te ontvangen, was ik geen 60 euro voor een uur kwijt geweest. Dienstverlening ligt toch echt bij kpn en dit neem ik kpn wel kwalijk. En als dit de service is die u verwacht, mij best maar niet ik. Sorry ik moet mijn klanten ook geen uur aan de telefoon laten hangen en bij mij kost het nog niets.


Sorry ik moet mijn klanten ook geen uur aan de telefoon laten hangen en bij mij kost het nog niets.

Ook bij KPN kost het niets maar dan moet je uiteraard niet jouw telefoontje laten doorverbinden door zo'n doorverbindclubje.

Laat onverlet dat KPN je natuurlijk niet een uur aan de lijn moet laten hangen maar die discussie staat mijns inziens los van de kosten die in rekening gebracht zijn.


@Sas van Gent 

Bij kpn kunnen ze niet zien dat je binnenkomt via dat doorverbindnummer. Zij gaan er van uit dat je gratis binnenkomt via hun eigen nummer 0800-0402. Nogal logisch dat ze dan de tijd nemen; zaken nemen soms wat tijd. Helaas heeft dat niet tot een oplossing geleid in dat gesprek.

Maar kpn heeft je zeker niet bewust danwel opzettelijk op deze kosten gejaagd.

Die doorverbinddiensten kopen hoge posities bij Google. Dat kunnen ze zich veroorloven. Helaas is dat allemaal legaal. Te gek voor woorden.

Met een mobiele bel je dan met 2 tikken naar zo'n nummer. Eerst op een button in de site. Vervolgens opent de bel-app met het toetsenbord en daar wordt het nummer getoond. Met 0906 (sinds jaar en dag een betaalt nummer) moet er dan al een belletje (...) gaan rinkelen voordat je uiteindelijk op de belknop 'drukt’.


Ja ik begrijp dat ik beter had moeten kijken. Dat je niet automatisch het correcte nummer van een klantenservice belt, niet in deze tijden. Wat durf ik toch te denken.  Maar had kpn mij geholpen zoals het hoort en niet mij eerst een uur aan de telefoon laat hangen om nog geen antwoord te ontvangen, was ik geen 60 euro voor een uur kwijt geweest. Dienstverlening ligt toch echt bij kpn en dit neem ik kpn wel kwalijk. En als dit de service is die u verwacht, mij best maar niet ik. Sorry ik moet mijn klanten ook geen uur aan de telefoon laten hangen en bij mij kost het nog niets.

Uitzonderingen daargelaten maar mijn ervaringen zijn prima. Netjes teruggebeld worden indien nodig, een bevestiging netjes per mail gekregen en als ik boos terug ging bellen, bleek ik de persoon te zijn die verkeers op zijn contract had gekeken. Gaat altijd alles goed? Nee, maar de kosten voor bellen blijven ook dan gratis en dit is een zuur moment waarvan u leert en ook mij had kunnen overkomen. Coulance? Tja dat is aan KPN en denk ik ook per medewerker geregeld. Want eerlijk, ik weet dat naast beleid er ook per medewerker uitzonderingen gemaakt kunnen worden.


Ik kan het wel begrijpen maar ben het tevens ook zat dat we maar alles normaal moeten vinden en begrijpen en daarom het spijt me, ben al levenslang klant bij kpn maar binnenkort niet meer. Hier eindigt voor mij ook de discussie. 


Ik kan het wel begrijpen maar ben het tevens ook zat dat we maar alles normaal moeten vinden en begrijpen en daarom het spijt me, ben al levenslang klant bij kpn maar binnenkort niet meer. Hier eindigt voor mij ook de discussie. 

Ben je nu boos omdat dat telefoongesprek een uur geduurd heeft of omdat die hoge kosten in rekening gebracht zijn?