Skip to main content

Geachte meneer/mevrouw,

Graag zou ik de facturen van mijn mobiele nummer van januari 2021, februari 2021 en maart 2021 opvragen en als het mogelijk is per mail ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Ronald van Overveld

Hallo @Debbie V O 

Zet naast jouw persoonlijke gegevens ook je 06-nummer en ter verificatie de laatste drie cijfers van je IBAN in het veld "Persoonlijke opmerkingen" in je forumprofiel. Dan kan een moderator de facturen opzoeken en naar je toesturen. Door de drukte gaat dat wel een aantal dagen duren.

Je kan ook bellen met KPN klantenservice op 0800-0402. 


Bedankt voor de tip wat betreft de aanvullingen van het forumprofiel. De KPN klantenservice heb ik al aan de lijn gehad en zij konden ook maar 20 maanden terugkijken en me niet verder helpen werd me verteld… ik hoop dus op deze manier wel de facturen toegestuurd te krijgen. Bedankt voor het meedenken.


20 maanden geleden werden volgens mij nog gewoon alle facturen als bijlage per mail iedere maand. Dus die zou u al in de mail moeten hebben...


@Debbie V O Hi Ronald, welkom! Goed om te zien dat je hier al op weg geholpen bent; heb je de betreffende facturen nog in de mail kunnen vinden? Zo niet, geef gerust een seintje, dan ga ik voor je op zoek. 


Hoi Alexandra,

Nee helaas. Daar had ik al naar gezocht, maar niet meer gevonden.

Als u ze zou willen mailen naar me, heel graag!

Mvg,

Ronald


@Ronaldvanoverveld  @Debbie V O Geen probleem, ik heb ze je toegestuurd op het bij ons bekende mailadres. Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust hier weten.


Helemaal gelukt! Bedankt Alexandra!

Mvg, Ronald