Skip to main content

Mijn klacht heb ik al 2 x ingedient. Zit 40 jaar bij jullie heb internet tv en bellen. Per juni van vast naar mobiel. Tot mijn verbazing krijg ik 2 x abbonementskosten 1 x 55.42 voor tv en internet vervolgens 15.50 voor bellen waar 3 euro voor een telefoon gerekend wordt die direct kapot was. Dan krijg ik extra voor 0900 nummers.

Die 15.50 betaal ik zo al meer dan voorheen. de kosten zijn zo hoog dat ik nu of geschillen commissie erbij haal en afhaak.

Zo gaan jullie met vaste klanten om. Heb altijd netjes betaald vind dit schandalig!!

Elida de Groot Ameide. (...) 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Dag @Elida de Groot Welkom hier op het KPN Forum. Zo te lezen is er behoorlijk wat mis, maar ik begrijp nog niet helemaal wat er speelt. Kun je iets meer uitleggen over wat er nu aan de hand is? Ik lees iets over abonnementskosten, over een kapotte telefoon én over kosten voor het bellen naar 0900-nummers (dat klopt overigens: dat valt niet binnen een belbundel). Je hebt dus al twee keer een klacht ingediend? Wat is daar uit gekomen: heb je met de klantenservice gesproken of met iemand van de klachtenafdeling? 

Het KPN Forum is er overigens op gericht dat onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met vragen over onze diensten. De gesprekken worden begeleid door moderators zoals ik. Als je er met onze community niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. Het is dan wel zaak om het verhaal duidelijk mogelijk te krijgen, dus ik hoop van harte dat je iets meer toelichting kunt geven. 


Ik heb 40 jaar vast bellen gehad. Daarnaast internet plus bellen 55.42 euro alle extra kosten van 0900 nummers etc komen erbij.

Per juni had ik een mobiel gekocht 72 euro binnen 4 weken kapot betaalde 3 euro per maand. Nu heb ik 2 rekeningen. 55.42 plus 15.50 en de extra kosten voor bellen naar nummers buiten de bundel.

Heb een klacht naar Groningen en Den Haag gedaan. Jullie doen net als of je gek bent die 15.50 is extra.

Mooi voorbeeld voor Radar of Meldpunt!