Skip to main content

Wij hebben de mobiele rekening van onze dochter voldaan. Via de kpn app, via ideal. Alleen nu hebben jullie dat bedrag dus binnengekregen via een ander rekeningnummer dan jullie gewend zijn en blijft er een melding staan dat de factuur nog niet voldaan is. Erg irritant, helemaal omdat we de factuur gewoon via jullie eigen app betaald hebben. 

Bijzonder. Lijkt me dat er naar een betalingskenmerk gekeken moet worden, en niet naar het rekeningnummer waar het bedrag vandaan komt. Maar ik weet eigenlijk heel niet hoe dat werkt met ideal. Of er dan een betalingskenmerk bij zit.


Bijzonder. Lijkt me dat er naar een betalingskenmerk gekeken moet worden, en niet naar het rekeningnummer waar het bedrag vandaan komt. Maar ik weet eigenlijk heel niet hoe dat werkt met ideal. Of er dan een betalingskenmerk bij zit.

Dat leek mij dus ook, daarom ook betaald via de app. Maar de rekening staat nog steeds onbetaald bij KPN terwijl hij toch echt door mij betaald is en van mijn rekening afgeschreven is. Lekker vaag allemaal. 


Hallo @Sophie718 morgen KPN even bellen via 0800 0402 en naar de afdeling collections vragen.

Succes.

 


Hi @Sophie718, welkom hier. 

Dit heeft inderdaad niets met je rekening te maken en hoort gewoon verwerkt te worden. Staat de factuur nu nog steeds op onbetaald? 

Hallo @Sophie718 morgen KPN even bellen via 0800 0402 en naar de afdeling collections vragen.

Succes.

 

Dit kan uiteraard ook, mocht je het nog niet hebben gedaan. 

Ik hoor graag van je.Â