Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb via mijn e-mail het volgende bericht ontvangen:

********************************************

Geachte heer/mevrouw [verwijderd]

Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € 4,19. Deze factuur hoort bij klantnummer rverwijderd]. Het bedrag bestaat uit deze kosten:

Abonnement 9,18
Eenmalig -4,99
Totaal 4,19
 

Overzicht van al uw facturen

U vindt een overzicht van al uw facturen en persoonlijke instellingen in MijnKPN. Dit is uw persoonlijke en beveiligde klantomgeving. Download nu onze gratis app, dan hebt u altijd alles bij de hand.

 

Hebt u nog vragen?

Kijk dan op kpn.com/factuur.

 

Met vriendelijke groet,

Team KPN
Wilco Mol

*************************************

Ik heb geen mobiel abonnement bij KPN, ik heb dus ook geen mobiel nummer. Een klant-ID aanmaken gaat daarom niet, dus contact met KPN ook niet mogelijk.

De enige weg lijkt mij net zo lang storneren totdat iemand van KPN eens contact op gaat nemen waarom ik weiger mijn factuur te betalen?

Overigens was ik tot volle tevredenheid ca. 15 jaar klant bij XS4ALL, nooit problemen, altijd heldere informatie en super bereikbaar.

Ik vermoed dat mijn huidige probleem voortkomt uit de overname van XS4ALL door KPN, indien dat zo is, hoog tijd om het contract op te zeggen.

Zeg het maar.

Wim Wiss

Goedenavond @William Wiss

Ik begrijp dat het abonnement en de factuur onbekend voor jou is, ik stel voor dat er vanuit de klantenservice met jou meegekeken wordt.

Contact kun je altijd met ons krijgen en wel als volgt:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Als er een KPN winkel bij jou in de buurt zit, ben je ook van harte welkom!
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het jouw volledige naam, geboortedatum, klantnummer en jouw postcode en huisnummer?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!