Skip to main content

Graag ondersteuning vanuit KPN, het factuurbedrag voor internet abonnement (loopt al een tijdje) is niet correct t.o.v. de factuur vorige periode, welke afdeling binnen KPN kan dit corrigeren? Uitleg en opties van KPN geven geen oplossing voor het probleem. 

Hallo @MichelVR kun je blad 2 van de huidige factuur en vorige factuur hier tonen, dan kunnen we kijken wat de oorzaak kan zijn?


Hallo @MichelVR, welkom op het KPN Forum!

Jammer dat de factuur volgens jou niet klopt. Kan je uitleggen wat er precies niet klopt?

En heb je ook al op bladzijde 2 van de factuur gekeken, zoals @JanD aangeeft? Hier staat namelijk precies hoe jouw factuur is opgebouwd. 

Als je er toch niet uit komt, kijk ik graag even met je mee. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?


Hallo Denise van KPN,

Blad twee van de factuur heb ik doorgenomen deze is duidelijk, de kosten van mijn maand abonnement zijn sinds augustus met EURO 1.50 omhoog gegaan zonder daar vooraf over te zijn geinformeerd door KPN. De vraag aan KPN is, wat is de reden van deze verhoging, het maandelijkse internet abonnement is sinds september EURO 55,00= incl. BTW.  Bij onjuiste factuur zie ik graag de correcties tegemoet van KPN. Of dien ik per telefoon hiervoor met KPN contact op te nemen, Groet, MichelVR

 

 


KPN voert elk jaar een prijsverhoging door. Dat doet KPN al vele jaren. Klanten worden daar per mail van op de hoogte gesteld. 


Zie regel 2 in het artikel


KPN prijsverhoging: overzicht 2022

Wat is de huidige prijs per abonnement of dienst en wat wordt het tarief vanaf 1 juli 2022? Check ons overzicht hieronder:

  Prijs tot 1 juli 2022 Prijs vanaf 1 juli 2022
Internet 50 MB/s €42,50 €44
Internet 100 MB/s €47,50 €49
Internet 200 MB/s €50 €52
Internet 1000 MB/s €57,50 €57,50

De prijsverhogingen gelden natuurlijk ook als u een alles in 1 pakket (internet, tv en bellen) of 2 in 1 pakket (internet en TV) heeft.

Hoeveel stijgen de KPN prijzen?

In de bovenstaande tabel ziet u de huidige prijs en de nieuwe prijs vanaf 1 juli 2022. Er is één abonnement dat geen prijsverhoging kent: het KPN internet 1 GB/s abonnement, het allersnelste KPN internet abonnement dat er is. De andere internet abonnementen kennen wel een verhoging. Het internet 50 MB/s en het internet 100 MB/s pakket worden beide met 1,50 euro per maand verhoogd. Dat betekent op jaarbasis een verhoging van 18 euro. Het internet 200 Mb/s pakket wordt iets meer verhoogd, namelijk met 2 euro per maand. Op jaarbasis is dat een verhoging van 24 euro.


Dank voor de toelichting, maar geen berichtgeving van KPN in juli over tarief wijziging per e-mail ontvangen, Groet MichelMR


Het lijkt inderdaad om de jaarlijkse verhoging te gaan. Hierover zijn in mei al e-mails verstuurd.