Skip to main content

Beste,

Betreft een actie van onbetamelijk gedrag jegens een zeer trouwe kpn klant.

En tevens wil ik weten waarom mijn factuur opeens van € 40,95    

naar € 67,50 is verhoogd?

Ook wil ik als vaste meer dan 30 jaar]klant van KPN willen weten waarom we opeens de zender ONS kanaal 89 moeten missen, ik heb me er een half jaar geleden nog lid van gemaakt, ik WIL gaan france 2 ipv ONS, ik hoor hier meer ouderen over klagen!

dus corrigeer dit zsm.

ps, jullie glasvezel ligt al n half jaar geheel aangesloten in mijn meterkast,enkel nog de stekker erin en ik heb glasvezel,waarom gebeurt dit niet, tevens maak ik aanspraak op de korting op het nieuwe glasvezel contract!

 

L.Bindels

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy & eigen topic voor de vraag aangemaakt

Als je de huidige factuur en de voorgaande factuur naast elkaar legt, specifiek bladzijde 2 waar de specificaties op staan, kun je de verschillen en de oorzaak zien.

Heb je misschien pas je abo aangepast tussen 2 factuurperioden door, dan wordt met de eerstvolgende factuur het te weinig betaalde van de vorige periode meteen verrekend.

Om ONS, kanaal 89, te kunnen zien heb je het Pluspakket nodig.

Via https://netwerk.kpn.com/ kun je de status van je glasvezelaansluiting zien, als daar staat dat je glasvezel hebt en een provider kunt kiezen, kun je via 0800 0402 vragen om migratie van koper naar glas en wordt e.e.a in werking gezet. @Ellendo 

 


Bijna m'n hele reactie kan de prullenbak in. Stond al klaar voor na verplaatsing. Maar goed, dat scheelt weer N.N. 😁

Alleen dit nog. France 2 zit in het basispakket. Die kun je zien via nummer 92 🙂.


Reageer