Skip to main content

Op 11 maart heb ik een mail gestuurd om de datum voor de incasso te wijzigen, van 21 maart naar 24 maart. Hiervan heb ik een bevestigingsmail ontvangen, dat het zou worden  aangepast.

Nu is de datum op de factuur wel aangepast en de verhoging ook, maar er is wel op de oude datum afgeschreven..

Bij KPN kan wel  het bedrag worden aangepast voor desbetreffende maand, behalve de incasso datum, hoe kan dat?

 

gr John schouwe

Hallo @schou006 die gevraagde wijziging is op een te korte termijn voor KPN om te verwerken, bij de volgende incasso moet het goed gaan.

 

 


Ik heb een bevestigingsmail,ontvangen op 11 maart. Het gaat erom dat de factuur verhoging wel direkt wordt verwerkt met de juiste datum, maar een incasso datum zou dan niet kunnen worden aangepast. Als je te laat betaald dan kunnen ze wel snel reageren op een betaling achterstand. 


Hallo @schou006 het is helaas niet anders.

Mocht je in betalingsproblemen dreigen te komen, kun je KPN bellen via 0800 0402 en naar de afdeling collections vragen.

Succes.

 


De verwerking duurt altijd 1 factuur @schou006. Meer uitleg over het aanpassen van de factuurdatum vind je op de KPN website: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaaldatum-wijzigen.htm