Skip to main content

Ik kreeg vandaag de volgende factuur, echter deze klopt niet, het maandbedrag zou € 39,- p.m. moeten zijn, € 15,- voor het abonnement en € 24,- voor het toestel.

Ook staat er een 06 nummer in die ik niet gebruik, ik had om overname van mijn huidige nummer gevraagd met ingangsdatum 01-11-2022, dit is allemaal per mail bevestigd door KPN, kunnen jullie dit corrigeren?

 

Geachte heer de Vries,

Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € 68,06. Deze factuur hoort bij klantnummer **************  Het bedrag bestaat uit deze kosten:

Abonnement 43,06
Eenmalig 25,00
Totaal

68,06

Hoi @Ben de Vries. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het bedrag op jouw factuur niet klopt. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Wil je daarvoor jouw naam. postcode, huisnummer en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @Ben de Vries. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het bedrag op jouw factuur niet klopt. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Wil je daarvoor jouw naam. postcode, huisnummer en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag via een andere weg is beantwoord. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!