Skip to main content

Hallo, Ik had een vraagje ik heb het formulier ingediend om het resterende bedrag van het toestel af te lossen, alleen ik vroeg mij af hou het dan gaat met mijn huidige sim-only abonnement, want ik wil graag een zakelijk abonnement afsluiten alleen weet ik niet als dit mogelijk is.

Groetjes,

Nik

Admin: afgesplitst van originele topic

@Nikvdb Welkom op het forum. 

Op het moment dat je je toestel in 1 keer afbetaald verandert er aan het mobiele abonnement eigenlijk niets. 

Het toestelkrediet en het abonnement zijn 2 losse overeenkomsten.

Op het moment dat je dus bijvoorbeeld een half jaar geleden een abonnement voor 24 maanden hebt afgesloten.

En je betaalt het toestel in 1 keer af, dan loopt je abonnement wel nog 18 maanden door. Uiteraard dan wel zonder toestelkosten. 


Gaat niet helemaal lekker vanuit jullie kant, denk nu ongeveer 4x gebeld over dat het crediet is betaald, in dit belletje te horen gekregen dat er iets fout was gegaan bij de administratie. Ik zou binnen 2 werkdagen op de mail een bevestiging krijgen dat het zou worden opgelost zou zijn, alleen nog steeds niks ontvangen… Wacht nu dus al een redelijke tijd op de bevestigingen vanuit jullie kant dat het crediet is afgelost, doordat het nog niet is verwerkt kan ik dus ook niet een nieuwe telefoon bij jullie aanschaffen. 


@Nikvdb Hoe is de situatie op dit moment? 

Mocht de situatie nog hetzelfde zijn, zou je dan je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven?

Dan kan ik uitzoeken of ik iets voor je kan doen. 

Â