Skip to main content

Ik heb bij het aanmelden al gelijk een fout gemaakt door een topic in te vullen terwijl een forumnaam werd gevraagd.

Zou een moderator deze kunnen aanpassen naar KimdB!

@Kim dB in verband met het niet mogen hebben van leestekens en het al bestaan van een soortgelijke naam heb ik een spatie toegepast. Zou je kunnen aangeven of het hiermee akkoord is?


@Kim dB in verband met het niet mogen hebben van leestekens en het al bestaan van een soortgelijke naam heb ik een spatie toegepast. Zou je kunnen aangeven of het hiermee akkoord is?

Ja prima! Bedankt 😀


Zou je ook mijn profiel naam willen aanpassen in: CPR


@CPR dat kan. :wink:


@Bram_  , zou je mijn profiel naam willen wijzigen? , zie bij opmerkingen in mijn huidige profiel. Dankjewel bij voorbaat.😞 


@Berrie_Kaas ik zal kijken wat ik voor je kan doen. 🙂


@Berrie_Kaas ik zal kijken wat ik voor je kan doen. 🙂

Gedaan dus, dankjewel!


@Berrie_Kaas ik zal kijken wat ik voor je kan doen. 🙂

@Bram_  kun je mij nog een dienst bewijzen? Heb een nieuw account binnen 'Mijn KPN' aangemaakt maar krijg mijn data-only 097 sim niet als mobiel product gekoppeld. De sim werkt prima maar ben vergeten het nummer vast te leggen en nu is deze onvindbaar. Niet op de documenten, niet op de sim zelf en ook niet op eerdere facturen of in sms'jes. Mijn profiel is helemaal ingevuld, kan ik langs deze weg privé geïnformeerd worden of moet ik gaan bellen?


@Berrie_Kaas ik snap je vraag niet helemaal, gezien het 097 nummer in je profiel staat. Wel heb ik je een kopie van de factuur waar het nummer op staat naar je e-mailadres gestuurd. Daar staat het nummer ook op. 

Mocht dat niet het antwoord zijn wil ik je vragen een nieuw topic aan te maken. Dat houdt dingen meer overzichtelijk. 😉


@Bram_  Klopt , heb mijn 097 kunnen ‘opvissen’ zie : 

De vraag hier stellen was dus een beetje dubbel, excuses. Heb na het ‘opvissen’ het 097 nummer in mijn profiel gezet, die heb je dus terecht aangetroffen.  Heb het (kopie)factuur ook ontvangen, dank daarvoor!


@Berrie_Kaas met een extra klik had ik via je profiel het topic kunnen zien. Dus geen excuses nodig. Ben al lang blij dat het is opgelost. 😉