Skip to main content

Ik zou factuur in termijnen betalen maar heb 1 mail niet gehad nu moet ik alles in een keer betalen voor morgen anders niet meer bereikbaar 

Oh dat is niet zo mooi @Chrisvos . Dit is het factureringssysteem dat automatisch de regels volgt. Een termijn niet tijdig betalen leidt tot beëindiging van de betalingsregeling.

Bel direct met KPN via 0800-0402 en vraag naar de afd. Collections. Hopelijk kan deze financiële afdeling nog ingrijpen, maar anders zit er waarschijnlijk niets anders op dan betalen om afsluiten te voorkomen.


Als het voor morgen is zit bij op het forum meestal op de verkeerde plek, de gemiddelde reactietijd van een moderator is zo'n twee dagen en deze kunnen niks wijzigen in betaalafspraken. Het beste want u kunt doen is bellen met 0800-0402 en dan vragen naar de afdeling collections. Dit is de afdeling die gaat over betalingen en betalingsregelingen. Zij zijn de enige binnen KPN die er eventueel voor kunnen zorgen dat je morgen nog diensten behoud.


Hoi @Chrisvos, welkom bij ons op het forum. Ruud en Ik_Hussel hebben je al op weg geholpen zo te zien, wat zijn zeggen klopt helemaal. Als een termijn gemist wordt vervalt de regeling en is het gehele bedrag benodigd. Over het algemeen kan er dan geen nieuwe regeling gemaakt worden, maar mogelijk kon Collections in dit geval wel iets voor je doen. Zij zijn de enige partij die hierbij kunnen helpen, op het forum hebben we hier geen mogelijkheden voor.

Heb je al contact gehad op het nummer wat hierboven is gegeven?