Skip to main content

Onlangs heb ik mijn KPN thuis abonnement verlengd.

Daarbij zou ik onder andere 2 SuperWifi punten gratis huren de eerste 12 maanden.

In de bevestiging van de verlenging met het prijsoverzicht zag ik al dat er inderdaad 2 keer SuperWifi opstond en dat deze maar 1 keer werd teruggeboekt (actiekorting). Daar heb ik over gebeld en deze meneer gaf aan dat het inderdaad niet juist in de bevestiging stond maar hij ging er vanuit dat dit op de factuur wel goed zou komen en dat ik deze even moest afwachten. Hij heeft een notitie gemaakt in jullie systeem zodat dit makkelijk terug te vinden is mocht het toch niet goed gaan.

Heb nu de eerste 2 facturen na verlenging ontvangen maar blijkt toch niet goed gegaan. Er wordt steeds 1 SuperWifi toch in rekening gebracht. Kan dit aangepast worden in jullie systeem en een correctie gemaakt worden op die 2 facturen?

Alvast bedankt!

Ha @Eef, wat rot dit! Normaliter is het zo dat als de bevestiging niet klopt, de bestelling aangepast moet worden. Ik begrijp uit jouw verhaal dat dit niet gebeurd is, maar dat er alleen een notitie is gemaakt. Je kunt het beste nog even een keer bellen met 0800-0402 (Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur), zodat mijn collega's n.a.v. de notitie een vergoeding voor je in het systeem kunnen zetten. Laat je nog even weten of dat gelukt is?


Reageer