Skip to main content

Mijn bestelling is niet goed afgehandeld. Zo is mijn oude telefoonnummer van Ziggo niet meegegaan met de verhuizing en heb ik nog geen KPN Super Wifi punten ontvangen (wel de korting). Ook is mijn bestelling van KPN veilig voor 15 apparaten niet goed gegaan (heb nu 5 apparaten en kan dat pas van 23 juli 2022 aanpassen).

Bevestiging van de bestelling ontvangen op 14 oktober 2021 onder SISH1644741.

Ik ga er van uit dat KPN dit netjes gaat oplossen voor mij. Op mijn bevestiging staat duidelijk 6 maanden korting en 2 KPN superwifi punten gratis. Dan kan het niet zo zijn dat ik maar 1 van de 2 mag kiezen als dit gewoon bevestigd is.

 

Ik wacht het af.

Nooit geweten dat je korting en sw punten krijgt. Dat is een uitstekende aanbieding,  hoogstwaarschijnlijk eenmalig,  ik hoop dat het klopt,  maar ik denk het niet. Succes!


Hoi @HenriSante . Welkom op het forum.

Dat ‘ordernummer’ klinkt niet als een officiële order maar meer als een bevestiging van een aanvraag. In de regel krijg je daarna pas een officiële orderbevestiging.

Ik wil best even meekijken. Kun je in dat geval je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


SuperWiFi's en korting, heeft u dit via een deurverkoper afgesloten? 


Telefonisch contact gehad. Alles netjes opgelost. Wifipunten ontvangen. Alleen nog aansluiten.


Top. Succes met de installatie.Â