Skip to main content

Helaas wederom een foutieve factuur ontvangen. Willen jullie dit aub crediteren.

Bedrag zou 67,21 zijn er is nu weer veel meer in rekening gebracht.

Graag correctie

 

Hartelijke groet,

Yvette Mansveld

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @YML ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Dat is vorige maand al gedaan toen had ik wel een goede factuur. Ik neem aan dat ik dat toch niet iedere maand hoef door te geven. Zou fijn zijn als dit gecorrigeerd wordt.


Jouw collega had dit al aangezet en mij bevestigd 


Gewoon toch nog maar een keertje aanmelden via die link.  


Ga ik doen graag wel een correctie doorvoeren voor de vorige factuur. Is nl niet mijn fout, maar kon!


Ik krijg de melding dat ik al aangemeld ben. Dus er is echt bij jullie iets niet goed in het systeem. Graag hoor ik hoe dit verder wordt afgehandeld 


Welke posten staan er op de factuur die volgens jou niet goed zijn?

En wat zou het volgens jou moeten zijn, volgens je contract?

Plaats desnoods een screendump van dat onderdeel van de factuur, meestal bladzijde 2 met je privé-gegevens afgeschermd.

 


 

Factuur 28 januari 2022
Factuur 28 december 2021
Specificatie factuur 28 december 2021

 

 

*Admin: persoonlijke gegevens uit afbeeldingen verwijderd in verband met privacy


Waar komt het verschil van 15.47€ vandaan?


Zo te zien heb je een aanpassing in je pakket gedaan in december en dat verklaart het verschil van €15,47.

Aangezien je de abokosten vooruit betaalt, wordt het achteraf verrekend, wat je dan teveel hebt betaald krijg je terug en wat je te weinig hebt betaald moet je bijbetalen.

 


Dag @YML, goed dat je opnieuw een berichtje stuurt. Voor zover ik kan zien, klopt de factuur van januari.

Dit is wat je nu in jouw abonnement hebt:

  • Hussel Internet 200 Mbit/s, € 50,00
  • Interactieve TV met 1 tv-ontvanger, € 10,00
  • Extra tv-ontvanger, € 5,00
  • Extra tv-ontvanger, € 5,00
  • Extra tv-ontvanger, € 5,00
  • Opnemen Pakket, gratis
  • ESPN Compleet, € 12,99
  • KPN Veilig voor 5 apparaten, gratis

Hiermee kom je op een maandbedrag van: 87,99 euro. Dit staat ook in de bevestiging die je van ons op 2 december hebt gekregen.

Omdat je KPN Internet en TV combineert met KPN Mobiel, krijg je de volgende voordelen:

  • Entertainmentkorting op ESPN Compleet, - € 5
  • Pluspakket, gratis

Hierdoor betaal je maandelijks € 82,99. Op de factuur van januari 2022 is te zien dat je 82,99 betaalt voor jouw abonnement. Dus dit klopt.

 

Waar komt dan het verschil tussen de factuur van januari 2022 en december 2021 vandaan? Dat komt omdat jouw abonnement in december is gewijzigd.

Je betaalt de abonnementskosten altijd vooruit, zoals @JanD zegt. In november heb jij dus al betaald voor december. Je kunt jouw abonnement wijzigen terwijl je er al betaald voor hebt. We verrekenen dit dan op de volgende factuur. In dit geval is dat de factuur van december. Hierdoor is deze eenmalig lager.

Daarna betaal je de prijs die je ook in de bevestiging van de bestelling ziet staan.