Skip to main content

Contact via Chat en ook nog twee keer toe per telefoon opgenomen. 

Uiteindelijk na 15 minuten wachten, medewerkster Lisa aan de telefoon gekregen. 

Probleem voor de tweede keer uitgelegd, in de wacht gezet en 35 minuten later van Lisa gehoord dat afgelopen maandag, 12 februari, een case was aangemaakt maar tot nu toe is er geen aktie er op genomen.

In het kort, wij hebben in december 2 x EUR29,99 betaald voor een Super Voordeellanden buiten de EU 2000 bundel op 14 december geactiveerd. Factuur no. 1280585713 refereert. 

In januari staan de bundels weer op het factuur no. 1282287188 maar zijn nooit aangevraagd, geactiveerd of gebruikt. Dit is duidelijk een door KPN gemaakte administratie fout met het overzetten van zakelijk naar privé. 

Onhandig dat KPN heeft niet de mogelijkheid om te communiceren via email, dat een trail van bewijs, gesprekken en afspraken bevestigd kunnen worden. Wachttijden zijn ook onacceptabel en de Chat box is zonder voor de tijd. Kom je geen stap verder. 

Lisa heeft positief aktie ondernomen door een escalatie proces in gang te zetten en wij zijn zeer benieuwd naar de uitkomst. 

Hi @MQ-Aad, welkom hier. 

Ik denk ook graag mee. Als ik het goed begrijp is er een klacht aangemaakt om dit te laten uitzoeken. Goed ook dat Lisa dit nogmaals onder de aandacht heeft gebracht. Ik verwacht op basis van de datum dat het in de loop/begin van komende week wordt opgepakt. Ik wil je vriendelijk verzoeken om dit even af te wachten.