Skip to main content

 

Beste medewerker van KPN , 

Er is een foutje gemaakt door uw systeem want er was een actie voor HBO Max en de kosten van mijn abonnement na drie 

maanden zouden €87,60 moeten zijn (zie bijlage a.u.b.)

Graag corrigeren!

Als dat niet mogelijk is deactiveren mijn HBO Max abonnement a.u.b.

Met vriendelijke groet,

Chiman Sachdeva 

 

Hoi @jahangir 

De actie waarbij je 3 maanden gratis gebruik kon maken van HBO Max, is inmiddels verlopen.
Dit was namelijk een cadeau in de maand november, binnen KPN Voor Jou.

Momenteel zitten we al op eind december, en gelden er weer andere leuke acties binnen KPN Voor Jou, die je via de volgende link kunt bereiken: Acties December 2023

Vandaar dat je dus nu gewoon moet betalen voor HBO Max.
Heb je recht op KPN combivoordelen, dan krijg je bij HBO Max wel de entertainment korting van 5,- euro per maand.

HBO Max kun je na een maand zelf weer uitzetten binnen Mijn KPN.


Hoi ,

In november was HBO MAX een cadeau. Ik had deze op 6 november geactiveerd onder 3 maanden gratis actie (zie factuur van november als bijlage ) maar op 15-12 was dit automatisch uitgezet. Eigenlijk moet de abonnement to 6-2 gratis lopen .

Graag hoor wat er aan de hand is!

met vriendelijke groet,

chiman 

 

 


Hoi @jahangir 

Hartelijk dank voor je reactie terug.
Plus daarbij ook nog eens een overzicht van je KPN factuur, die ik uiteraard tegen het licht heb gehouden, om te zien of ik daar fouten op zie staan.

Maar op deze (bijgevoegde) factuur die loopt van 13 november tot 12 december 2023 zie ik geen fouten staan.
HBO Max wordt namelijk keurig in mindering gebracht, waardoor je voor HBO Max niets hoeft te betalen op deze factuur.

Van 6 november tot 12 november 2023 (vorige factuurperiode) wordt 1,80,- euro in mindering gebracht, en ook voor de factuurperiode van deze factuur, die loopt van 13 november tot 12 december 2023 wordt keurig 7,99,- euro in mindering gebracht.

15 december 2023 komt nog helemaal niet te spraken op deze factuur, die staat op de KPN factuur die rond 13 december jongstleden is uitgekomen, maar die heb je helaas niet toegevoegd!!

Het zou handig zijn, als je die er ook nog even bij zou kunnen voegen.
Dus de factuur die loopt van 13 december 2023 tot 12 januari 2024.


Bij deze .. 

 

 


Hoi @jahangir 

Wederom bedankt, voor het delen van je laatst ontvangen factuur.

Maar ook op deze factuur staat alles goed en correct.
HBO Max wordt ook op deze factuur (periode 13 december 2023 - 12 januari 2024) keurig gecrediteerd (in mindering gebracht), plus dat je ook netjes je entertainment korting ontvangt.
Met andere woorden, krijg je keurig volgens de actie jouw kortingen op HBO Max.

Daarnaast heb ik geen andere fouten kunnen ontdekken op beide facturen, en wordt alles goed en correct met elkaar verrekend.

  • De actie van 3 maanden gratis HBO Max loopt in jouw geval pas op 5 februari 2024 af, waarna je ervoor gaat betalen, maar omdat je ook dan entertainment korting ontvangt van 5,- euro, betaal je onderaan de streep maar 2,99,- euro voor HBO Max.
    Tenzij je HBO Max voor 6 februari 2024 opzegt!
     
  • Maand 1 : 6 november tot en met 5 december 2023
  • Maand 2 : 6 december 2023 tot en met 5 januari 2024
  • Maand 3 : 6 januari tot en met 5 februari 2024

Dus waar je het nu vandaan haalt dat HBO Max op 15 december 2023 zou zijn uitgezet, is mij compleet een raadsel, aangezien HBO Max nog gewoon in je abonnement zit.
Misschien stond het even niet goed binnen Mijn KPN (storing) of heb je per ongeluk de HBO Max app verwijderd, maar alleen jij kunt dat weten.

Maar op beide facturen staat alles goed, en wordt alles ook netje en correct met elkaar verrekend en in rekening gebracht. 


 


@jahangir De HBO Max korting vervalt idd bij bestelling Amazon Prime

Nu moet iemand van de moderator teams erover zeggen, zeker was het fout gegaan.


Hoi @jahangir 

Wederom weer bedankt voor het toevoegen van je besteloverzicht van 15 december 2023 j.l.
Hierop staat duidelijk vermeld, zoals @TDN hem vergroot heeft weergegeven in zijn reactie, dat HBO Max vervallen is, zonder dat je dit had gewild.

Je kunt bij KPN meerdere streamingdiensten tegelijkertijd afnemen, waardoor je HBO Max tegelijkertijd met Amazone Prime zou moeten kunnen afnemen.
Dus ik heb ook geen idee, waar @TDN het vandaan haalt dat de korting op HBO Max automatisch komt te vervallen, zodra je de actie van Amazone Prime toevoegt aan je Thuis abonnement.
Dit heb ik ook nergens kunnen terug vinden op de website van KPN, plus dat het twee totaal verschillende streamingdiensten zijn die ook los van elkaar werken.

Ik hoop dat KPN Moderator @Sanne_M nog even voor je wilt gaan kijken binnen jouw gegevens, waar dit fout is gegaan, want dit had niet zomaar zonder jouw toestemming mogen gebeuren uiteraard.


Dus ik heb ook geen idee, waar @TDN het vandaan haalt dat de korting op HBO Max automatisch komt te vervallen, zodra je de actie van Amazone Prime toevoegt aan je Thuis abonnement.

@Michel.uit.Arnhem Ik heb alleen concludeert dat bij zijn bestelling Amazon Prime zijn HBO Max kortingen vervallen. Dat is zeker fout en mag niet gebeuren.


Dus ik heb ook geen idee, waar @TDN het vandaan haalt dat de korting op HBO Max automatisch komt te vervallen, zodra je de actie van Amazone Prime toevoegt aan je Thuis abonnement.

@Michel.uit.Arnhem Ik heb alleen concludeert dat bij zijn bestelling Amazon Prime zijn HBO Max kortingen vervallen. Dat is zeker fout en mag niet gebeuren.

Hoi @TDN 

Hartelijk dank voor je verduidelijking! 👍🏻
Wij denken er hetzelfde over, dat is de conclusie hieruit.


Hi @jahangir

Ik heb gekeken, en ik zie dat op 15 december HBO Max uit is gezet. Daar heb je een mail over ontvangen ter bevestiging: 

 
Je zegt dat dit door een fout in het systeem kwam, maar ik heb hier geen andere klanten over gehoord. Het lijkt dus geen fout in ons systeem te zijn voor zover ik kan vinden en ik vermoed daarom dat het (per ongeluk) is uitgezet. 

Op 22 december heb je HBO Max weer aangezet. Toen was de actie van KPN Voor Jou van november afgelopen en dus waren er kosten voor HBO. Die staan ook op de bevestiging en ook op het bestelovericht.
Om die reden kan ik ze niet crediteren, maar je kunt HBO na 1 maand weer uitzetten. 🙂

Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op hoopte, maar ik kan het helaas niet mooier maken. 

In elk geval veel kijkplezier gewenst!


Er staat een regel voor vervallen korting(en) en geen regel voor het verwijderen diensten in de bijlage van de bevestiging mail. Ik vind dat vreemd!

Er wordt niet zomaar een dienst verwijderd. 

Er moet eerste min(-)  icoontje tegen HBO Max geklikt zijn dan pas optie voor het verwijderen geldig is. Voordat iets bevestigd wordt moet verwijderd of toegevoegd dienst getoond zijn. Alleen bouwer van de systeem kan dit begrijpen en oplossen. 


Het gaat niet over korting !  Het gaat over het vertrouw in de systeem. Dus simuleren en het bug fixen van jullie systeem. 
 


Waarom stond  de actie in vet letters bij het aanzetten van HBO Max op 22–12.(zie bijlage)