Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb zojuist de factuurdatum voor onze Internetverbinding abonnement met succes kunnen wijzigen en hiervan een mailbevestiging ontvangen.

Daarna wilde ik de factuurdatum wijzigen voor mijn mobiele telefoon abonnement, echter krijg ik al een uur lang de foutmelding: ‘Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel de gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.’
> Op mijn mobiel kreeg ik de melding (ook na wissen cache Safari geen effect + Veilige browser van notabene KPN ook geen effect)
> Op mijn laptop kreeg ik ook herhaaldelijk de melding op Chrome + cookies/cache opgeschoond
Suggestie:
Maak het technisch mogelijk om alle wijzigingen (waar mogelijk) in 1x door te laten voeren voor abonnementhouders en ik verneem graag hoe de factuurdatum door uw administratie opgelost gaat worden voor ons.

Mvg,


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Heb het antwoord in de tussentijd gevonden op de website: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaaldatum-wijzigen.htm

“ Als je een mobiel abonnement hebt kan de factuurdatum door KPN medewerkers aangepast worden. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. 

Wij passen dan de datum waarop je de factuur ontvangt aan. De incasso vindt dan ongeveer 5 tot 7 dagen later plaats. Wel duurt het even voor deze wijziging in de systemen verwerkt is. Hierdoor krijg je na de aanpassing dan ook nog 1 of 2 facturen op de oude datum.”

Topic mag gesloten worden