Skip to main content

Ik krijg al 3 maanden een foutmelding in mijnkpn als ik mijn mobiele abonnement wil wijziging naar automatische incasso. Ook nieuw adres doorvoeren gaat niet. Melding is dat het een technisch probleem is. 

Probeer ook al 5 weken te bellen (incl laat in de avond), meer dan 200x, maar kom er niet door. Wat een dramatisch slechte service. 

Graag hulp.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ik probeer nu al weken contact te krijgen zonder succes. Ook op mijn vraag hier word niet gereageerd. Echt belachelijk slechte service. Geef het nog een week en dan betaal ik niet meer. Nieuwe adres hebben jullie toch niet, want daar krijg ik dus een error in mijn kpn. 

Erg knap kpn. Ben al 22 jaar klant.…

Als het zover komt zal ik ook alle social media vol gooien met deze reclame.

Fijne avond.

 

Admin: samengevoegd met eigen topic


Het lijkt erop dat de klantenservice wat onderbezett is. Krapte op de arbeidsmarkt en vakantietijd zorgen bij beel bedrijven voor problemen.  Hier krijg je zeker antwoord maar de wachtijd is een dag of twee. Komt goed😉


Ik probeer het al sinds half juni. Toen was het nog geen vakantie Zelfs op tijden dat iedereen slaapt. Dat is toch absurd? 

Tis triest dat ik überhaupt hier moet dreigen niet te betalen om wellicht een reactie te krijgen.


Kunnen we u hier helpen?


Nee ik heb een error in mijnkpn. Als ik op factuur wijzigen naar automatische incasso druk of op adres wijzigen (wat ik beide wil), krijg ik netjes een sms met code op mijn mobiel. Dan druk ik op bevestiging en krijg ik een foutmelding dat door een technisch probleem dit nu niet mogelijk is. En dat is al 3 a 4 maanden zo. Vandaar dat ik wil bellen, dan is het waarschijnlijk 1min werk.


Er worden vaker problemen gemeld met mijnkpn. Een medewerker gaat hier, waarschijnlijk morgen,  op reageren em u helpen. 


Hi @Blablablablabla889! Betalen via automatische incasso is wel zo handig. Ik ga voor je aan het werk.

Als je je profiel invult en hier laat weten wanneer je dat gedaan hebt, kan ik de aanvraag voor je doen.

Wel is het belangrijk dat je ook contact opneemt met de bank als je dat nog niet gedaan hebt. Vraag daar of er een blokkade is (geweest) op automatische incasso's van KPN. Als dit zo is wordt een aanvraag van mijn kant namelijk geblokkeerd. Als ze bij de bank bevestigd hebben dat er geen blokkade is doe ik de aanvraag. Die heeft een paar dagen nodig om door alle systemen heen te rollen. Maar dan moet de factuur daarna gewoon afgeschreven worden.

Laat je hier weten als je gegevens ingevuld zijn?


Thanks. Heb alles ingevuld. Kpn is niet geblokkeerd bij mijn bank. Want ook adres wijzigen werkt niet in mijn kpn. Wat trouwens ook moet want ik ben verhuisd.


@Blablablablabla889 ik heb de betaalwijze voor je aangepast. Die gaat vanaf nu via automatische incasso. Hou even goed in de gaten dat de volgende afschrijving automatisch gaat. Als dat zo is dan blijft dat zo. 🙂

Voor de verhuizing wil ik je toch vragen 0800-0402 te bellen. Hou daarbij je mobiel in de buurt. We sturen namelijk een SMS met een code om te verifiëren dat we de abonnementhouder aan de lijn hebben.

Laat je hier nog weten of dat allemaal goed is gelukt?


Dank je wel bram. Jammer van die verhuizing. Hoop dat dat nr snel normaal bereikbaar word. Is nu nog steeds niet te doen namelijk.

Mvg,

 

Robert