Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Ik wil graag een verhuizing doorgeven maar krijg elke keer onderstaande foutmelding:
 

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. We helpen je graag telefonisch verder en zijn te bereiken via 0800-0402.

 

Ik heb het al in verschillende browsers geprobeerd maar ook dat werkt niet. 

Beste @EstherMeis, welkom! Wat vervelend dit! In sommige gevallen wil het wel eens voorkomen dat de verhuistool niet werkt. Als je ook geprobeerd hebt om de cookies/geschiedenis te verwijderen en een andere browser te proberen, is toch mijn advies om te bellen met 0800-0402. Mijn collega's helpen je graag verder. 


Toch weer even reageren, bij mij werkt het doorgeven van een verhuizing ook niet. Wensdatum en nieuwe adres invoeren gaat prima, alleen als je dan verder wil gaan krijg je onderstaande melding. 

Ik heb het met 2 browsers, verschillende laptops en mijn mobiele telefoon geprobeerd.

 

 


Vervelend, @RonaldM01! Ik heb begrepen dat het inderdaad wel eens voorkomt dat het niet werkt in specifieke gevallen. Mocht het na twee/drie keer niet lukken, bel dan inderdaad even. Dan ga ik er vanuit dat het niet gaat werken op jouw klantnummer.