Skip to main content

Per 11 augustus loopt mijn contract af en ga ik over naar ziggo. Maar nou kreeg ik van ziggo een mail dat er al opgezegd is bij jullie dus dat zij dat niet meer hoeven te doen.  En van jullie kreeg ik een mail meteen daarna dat de opzegging is geannuleerd een bedankt dat je bij ons blijft.  Maar dat is helemaal niet waar.  Kunt u dit even uitzoeken?

Hallo @Annemarie82 voor een snelle(re) reactie kun je beter even bellen of lang een lokale KPN-winkel gaan.

Succes.

 


Hmm, apart. Je had toch niet zelf contact met kpn opgenomen, hè. Bij overstapservice gaat namelijk alles, ook de opzegging bij de oude, via de nieuwe provider.

Ik zou in ieder geval even met Ziggo bellen hoe het ervoor staat. 0900-1884 (standaard beltarief)


Hoi @Annemarie82 en welkom hier op ons forum :)

Ik zie dat je al wat goede reacties hebt gehad en vroeg me af of je inmiddels duidelijkheid hebt; heb je hierover contact opgenomen met Ziggo en wat gaven zij aan? Indien nodig kijk ik natuurlijk ook altijd graag eventjes met je mee. Maar ik verwacht dat dit verder niet voor problemen gaat zorgen!