Skip to main content

Dag KPN , 

Weken (5-6) terug heb ik proefabonnement Gamerspass Xbox afgesloten via mijn telefoonnummer KPN . Intussen kon Én kan ik niet langer het Microsoft account in . Gebruik de pass niet en wil deze niet meer gebruiken 
..inmiddels maandelijkse incasso's  afgeboekt . 

Microsoft is niet bereikbaar . Immers kan dat alleen via inlog met dat account .. . 
geen mogelijkheid tot logisch niet geautomatiseerd (teiefonisch ) contact 

Echter  zoek ik een oplossing . Het neerleggen bij Microsoft is niet afdoende voor een oplossing . 

Antwoord: dan maar je nummer afkopen en rekeningnummer opzeggen .. 

Het zal worden afgeschreven 😅

Mijn bewindvoerder heeft een brief geschreven . Starre houding blijft . . Zo werkt dat niet geeft ook mijn bewindvoerder aan  

Dus elke gebruiker die niet keer kan inloggen wordt zo te woord gestaan. 

Graag kom ik tot een oplossing ..

Groet ,  Chris 

Hallo @Chrisdriessen,

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  Vraag dan hun om 'Betalen via je factuur’ uit te zetten.

Hallo @Chrisdriessen, welkom op de KPN community. Op welke manier heb je jij Game Pass precies aangezet? Is er gekozen voor de optie om het via de maandelijkse KPN factuur te betalen? Dan kun je KPN Pay stoppen en zal de betaling ook komen te vervallen. 

Heb je echter Xbox Gamepass via MijnKPN aangezet? Dan zal het ook via MijnKPN uitgezet dienen te worden. In beide gevallen kan de KPN klantenservice jou van dienst zijn. Je kunt rechtstreeks contact met de klantenservice opnemen via. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven. 

Dag Jeroen ,

Dank voor je reactie .

De gamepass is aangevraagd via de xboxsite via de telefoonnummer- provider - optie ipv bijv visa / Apple cadeau kaart etc.  Niet via mijn KPN. 
In mijn factuur staat KPN  pay  onder kenmerk 14 dagen proef versie Xbox ultimatum pass. 
.. reeds twee maanden momenteel.. 

Het exacte e-mailadres heb ik niet meer in mijn geheugen. 

Wat  kan ik verder doen ?

Groet ,Chris 

Het advies is dan om KPN Pay stop te zetten. Stopzetten kan via de klantenservice geregeld worden. 

Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  Vraag dan hun om 'Betalen via je factuur’ uit te zetten.

Reageer