Skip to main content

Vanmiddag ben ik gebeld vanaf bovenstaand nummer door iemand die zei in opdracht van KPN te bellen. Het zou gaan over een ‘vroege vogel’ aanbieding ivm de aanleg van glasvezel in onze buurt. Hij belt woensdagochtend opnieuw, is dit zuivere koffie?

Hallo @WhiteKnight ,

Dat zal een callcenter zijn die in opdracht van KPN belt. 

 

Zie ook dit topic: 

Moderator Marcia schreef toen: 

Ik verwacht inderdaad dat dit nummer jou gebeld heeft met een aanbod voor verlenging. Meestal bellen ze nog wel eens terug. Je kunt ook altijd zelf even contact opnemen via 0800-0402 of via MijnKPN inloggen in jouw verlengshop 


Hallo @WhiteKnight. het is inderdaad een callcenter dat belt namens KPN. Dit is een onderdeel van de campagne om bij de aanleg van KPN Glasvezel een aanbod te doen. 


En als tip, als je op dit moment al een DSL verbinding via een KPN abonnement hebt kan je na aanleg zonder meerkosten over gezet worden op glas. Kijk dus even goed wat je nu betaald en na de kortingsperiode op Glas. Vaak zijn er lokkertjes met 6 maanden korting maar uiteindelijk duurder uit als je huidige pakket. 
Ook het nieuwe KPN TV+ wat bij een overstap verplicht is heeft nog de nodige problemen en zeker wanneer je al over een smart-tv beschikt een in mijn ogen overbodige keuze