Skip to main content

Beste KpN,

echt ben zelfs van plan om mijn  Abonnement die jullie verkocht hebben met verkeerde informatie alsnog te annuleren. Door dit en hoop snel contact word opgenomen 

vandaag had ik gebeld voor mijn vader en kreeg een jong vrouwtje aan de telefoon enigste wat we vroegen was om een interactieve tv ontvanger uit zijn oude pakket  gehaald   kon worden  en waar we deze heen konden sturen verder  niet (hebben het wel over een man van 81 jaar  ook duidelijk gezegd en nog maar op 1 tv  kijkt en 2 de kastje niet  gebruikt  )werd gezegd in doos doen naar post.nl punt gaan en zeggen dat het naar naar kpn moet en hun regelen het en klaar beetje raar   maar goede  service al niet meer gewent van jullie 

 mijn vader ging zijn mail na kijken en stond dat hij een nieuw abonnement had afgesloten kijk altijd mee en dat hij zijn abonnement ( die hij al jaren heeft ) had afgezegd en nieuw abonnement van een jaar had afgesloten met 1 kpn + kastje en dat deze werd opgestuurd en andere 2 moest terug sturen  en de gratis opnemen pakket die hij al jaren heeft  ook had beëindigt  

Dus gebeld en de  situatie uitgelegd en zou rechtgezet worden en dat oude contract aangehouden werd  en dat er voor de tv ontvanger zou een doos opgestuurd worden met track en tracé  zodat hij daar de t ontvanger in kon doen en kan terug sturen .

zag dat was geannuleerd het niet gevraagde nieuwe contract van een jaar maar zag dat opnemen pakket eraf was

dus weer achteraan nou en toen begon het kreeg een jonge man aan de telefoon.Heb er geen woorden voor zo onbeschoft  behandeld  en bejegend niet normaal meer vertelde wat er was gebeurd en vroeg over het gratis opnemen pakket wat al jaren in het pakket van mijn vader zat en  daar begon hij van jij of je man (uh mijn vader van 81 ) hebt een nieuw contract aangevraagd want komt niet zomaar uit de lucht vallen dit ging door tot echt onbeschofte aantoe niet voor herhaling hier zelf van nemen alles op en dan zul je zien jij of weer je man  dat je nieuw contract hebt besteld  nou zei prima perfect hoor je het precies dat niet zo is ging maar door die jonge en van kost me baan echt werd steeds gekker en daarna gooide hij telefoon neer dus terug bellen vertel aan jonge vrouw en ja hoor  weer neergegooid .kreeg daarna jong vrouwtje bleek ook Breda  ( waarschijnlijk ook teamleider)eindelijk goede jonge man en zei dit is kwalijk wat er gebeurd iwas en vertelde  dat hij kon zien 2 uit Breda en vertelde over opnemen pakket dit zit gratis bij 2 tv ontvanger prima was dat zo moeilijk voor die andere en deze jonge zou klacht tegen deze onbeschofte jongeman doorgeven maar zei dat ik het ook via deze weg moest doen l.

jullie service gaat kei hard achteruit zijn gewoon als een  stuk oud vuil behandeld. Mijn vader blij dat maandelijks opzegbaar is want is oude pakket alleen tv ontvanger eraf als niks tegen gedaan word gaat hij verder met mijn zus naar andere provider kijken want schrok gewoon van die man zijn gedrag hoort niet op die plek te zitten . Mijn zus is niks voor niks weggegaan en kinderen met hun mobiel ook niks voor niks weggegaan en zijn jong ook hun zeggen gedrag verschrikkelijk 

En Echt had ik dit geweten , had ik niet eens op jullie aanbieding ingegaan 2 weken geleden maar zie dat ik alsnog kan annuleren  Beter ook r ben ook meerdere keren in maling genomen met dat nieuwe abonnement inplaat 1 jaar stond er 2 jaar   en tv + kastjes waar jullie mee aankwamen ik vertelde juist dat ik nieuwe tv beneden heb  en boven hele oude van 20 jaar oud en dat deze nog met scart was  juist gezegd toen jullie belde met aanbieding  nieuwe abonnement  en TV kastjes helft weet niet eens wat scart is 4 keer onzin verhalen gehoord van toen ik vertelde van kan geen scart in dus werd gezegd gebruik beneden nieuwe kastje  en boven oude nou deed eerst niks meer en gebeld bleek aan scart kabel te liggen en jullie beloofde nieuwe scart kabel op te sturen nou ja werd HDMI kabel want ja verschil weet   de helft niet aan telefoon dus zelf nieuwe gekocht en daarover gebeld van heb maar zelf scart gekocht en toen kreeg ik een volgende verrassing ook al wekt boven het oude kastje nog waar wel scart aansluiting  zit werd leuk mede gedeeld deze in moet leveren want kastje werkt straks niet meer en moet het inleveren en vroeg hoe of wat ja gewoon nieuwe tv-kastje gebruiken met  HDMI kabel naar scart en klaar ach wel ook deze zelf kopen blijkt geen kabel moet een converter zij.  dus weer nagevraagd bij jullie helft weet het niet zegt rustig koop nieuwe tv  en ander converter  en ach maakt niet scart naar HDMI of andersom maakt wel uit te en extra kosten interesseert ze niet .

hoop echt hogere iemand spreken en niet weer mensen van de kleuterklas en uit beveiligde opvang of zo 

 

 

Hi @Faan197035! Zo dat is een flink verhaal geworden.

Als ik het samenvat gaat het voornamelijk om hoe je vader door telefonisch te woord is gestaan door de jongeman die je noemde en over je eigen tv-ontvanger. 

Fijn dat het abonnement van je vader nu weer goed is gezet, dat had inderdaad niet zomaar naar een nieuw contract omgezet mogen worden. Mocht je in de toekomst iets aan het abonnement van je vader aan willen passen, dan kun je ook kijken of jullie dit lukt via MijnKPN. Dan kan jij of je vader zelf alles regelen wat zijn abonnement betreft. 🙂 Ook fijn dat de klacht doorgegeven is. 

Wat je ontvanger betreft, ik vind het wat lastig om uit je tekst op te maken wat er nog precies niet goed gaat. Veel van onze oude ontvangers gaan er inderdaad uit, want die software wordt niet meer bijgehouden. Als jouw kastje alleen SCART heeft dan is dat inderdaad één van de kastjes waar we mee gaan stoppen. Je kunt dan inderdaad een HDMI naar SCART converter kopen, zodat je de ontvanger nog wel op je TV aan kunt sluiten. De kosten hiervan kunnen we inderdaad niet dekken, maar wellicht zijn er nog mensen in je omgeving die een TV met HDMI hebben liggen welke je mag overnemen? 

Via het forum werken ook klantenservice medewerkers (waaronder ik) dus iemand hogerop spreken is niet mogelijk. 
Hopelijk kun je met mijn antwoord uit de voeten. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.