Skip to main content

Beste meneer Vasta - De Vriendt, 

Bedankt voor uw bestelling. Fijn dat u voor KPN kiest. We gaan direct voor u aan de slag. Geniet van uw dag!

Prijsoverzicht

Kijk voor een uitgebreid overzicht van uw bestelling met nummer **** in de bijlage Prijsoverzicht bestelling. Daar vindt u ook de eventuele voordelen die u krijgt.

  Per maand Eenmalig
Thuis € 35,00 € 0,00

 

 

Geboden aanbieding NIET nagekomen door KPN???

 

 

 

Admin: gegevens in je profiel gezet en eigen topic voor je vraag gemaakt, plus bericht bewerkt voor de leesbaarheid

Even serieus @Reginaldo Vasta je zet hier bijna alle persoonlijke gegevens neer. Dit is een openbaar forum. Iedereen kan dit zien en wellicht misbruik van maken.  Wees toch niet zo slordig met het verstrekken van persoonlijke gegevens!!!


Hi @Reginaldo Vasta, welkom hier. 

Wat is precies je vraag? Ik kan van alles zelf invullen maar ik zou graag willen weten wat er aan de hand is. 

Ik hoor graag van je. 


ben vanaf januari 2024 om mijn abonnement te regelen...mission impossible teleurgesteld in alle form over u kpn omgaan met klanten?????????

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


Ok, maar wat probeer je precies te regelen dat niet lukt? Dat is mij nog steeds niet duidelijk. 


begin Januari 2024 ben een nieuwe abonnement gebaseerd op 35 euro p.m. voor 12 maanden.

nu laat KPN mij betalen 57,80, alles geprobeerd om recht te zetten, het is mij nNIET gelukt.


Ik heb even meegekeken, bedankt voor het invullen van je gegevens. Wat jij hebt gedaan is een geheel nieuw abonnement aangevraagd als nieuwe klant en de bijbehorende korting. Dis is echter niet juist. Deze korting geldt voor nieuwe klanten en is voor jou niet van toepassing omdat je al klant bij ons was. Dat is de reden waarom je geen recht hebt op deze korting. 

Jij hebt in dit geval op de website niet aangegeven dat je al klant was tijdens het bestellen. Zie het vinkje hieronder. 

 


BEDANKT na 34 jaren teleurgesteld over KPN,

heb NU vanaf 2 september mijn abonnement STOP GEZET, BASTA……………………….


Alex van KPN meer onderzoek op deze zaak, dan pas conclusie trekken???


Als u uw abonnement stop gezet heeft, dan is meer onderzoek nu niet meer relevant denk ik.

Maar goed…

@Alex van KPN schrijft dat u al klant was. Was dat niet zo dan?


Volgens mij bent u ook een AI……..zoals u collega

 

 


Op zo'n manier komt u niet verder @Reginaldo Vasta.


Alex van KPN meer onderzoek op deze zaak, dan pas conclusie trekken???

Ik heb, zover ik kan inschatten, alles goed onderzocht. Een bestaande klant kan helaas niet gebruik maken van de aanbieding van een nieuwe klant, dat is hier ook het geval. 

Ik hoor graag van je als het nog niet duidelijk is of als ik iets niet goed heb gezien. 

 


Abonnement(en):
KPN Internet 100 Mbit/s
Datum:
3 januari 2024
Aanbieder van het contract:
KPN B.V.
Adres:
Wilhelminakade 123, 3072 AP Rotterdam
Telefoonnummer:
0800-0402
Samenvatting van het contract
In deze samenvatting van het contract staan de belangrijkste elementen van de aangeboden dienst, zoals vereist volgens het EU-recht.
• Dit maakt het gemakkelijker om diensten met elkaar te vergelijken.
• Volledige informatie over de dienst is terug te vinden in andere documenten.
Diensten en apparatuur
KPN Internet 100 Mbit/s
Het modem krijgt u van ons in bruikleen en de tv-apparatuur huurt u voor de duur van uw abonnement.
Extra diensten
KPN Veilig Virusscanner F-Secure 5 apparaten en KPN TV+ met tv-zenders incl. 1 KPN TV+ Box
Snelheden van de internetdienst en rechtsmiddelen
KPN Internet 100 Mbit/s
Razendsnel internet: dat is het plan
Verwacht tot 100 Mbit/s downloadsnelheid en 10 Mbit/s uploadsnelheid op uw adres. Maar let op, dit is een schatting. U haalt gemiddeld 85% van die snelheid. Nooit onder de 75%. Meer weten? Check kpn.com/internetsnelheid. 
De geadverteerde snelheid van uw abonnement 100 Mbit/s downloadsnelheid en 10 Mbit/s uploadsnelheid. Kijk op kpn.com/internetsnelheid voor meer informatie.
Hebt u twijfels dat uw snelheid hiervan afwijkt dan kunt u ons bellen zodat we samen kunnen kijken hoe u alsnog de juiste snelheid krijgt.
Prijs
Internet
Abonnement
 
 
KPN Internet 100 Mbit/s
€ 42,50
 
Dit abonnement heeft een minimumduur van 24 maanden.
Actiekorting eerste 12 maanden
- € 7,50
€ 35,00
 
 
 
TV
 
 
KPN TV+ met tv-zenders incl. 1 KPN TV+ Box
 
€ 12,50
Eerste 12 maanden korting op KPN TV+
 
- € 12,50
 
 
 
Extra's
 
 
KPN Veilig Virusscanner F-Secure 5 apparaten
 
€ 0,00
 
 
 
Totaal per maand, eerste 12 maanden
€ 35,00
Totaal per maand, vanaf maand 13
€ 55,00
 
 
Eenmalig
 
Activatiekosten
€ 0,00
Activatiekosten - actiekorting: gratis
€ 0,00
 
 
 
 
 
 
6 bijlagen • Gescand door Gmail
 

Is dat mogelijk @Alex van KPN ? Een tweede verbinding aanvragen op het zelfde adres? 


onmogelijk……. wij had een abonnement (bellen internet en TV) Vanaf Januari is veranderd in alleen Internet en TV. dus minder service en meer betalen?


onmogelijk……. wij had een abonnement (bellen internet en TV) Vanaf Januari is veranderd in alleen Internet en TV. dus minder service en meer betalen?

 

CONCLUSIE????


CONCLUSIE????

Conclusie @Reginaldo Vasta 
Jij wilt iets wat niet kan, je kunt geen abonnement afsluiten terwijl je nog een abonnement hebt en dan profijt krijgen van de nieuwe-klantenkorting.
Als de KPN hierin zou toegeven dan kun je wel op je klompen aanvoelen dat er een hele hoop klanten hetzelfde trucje gaan proberen en zou de KPN binnen de korts mogelijke tijd of- failliet zijn of- drastisch de prijzen moeten verhogen.
Je moet n.l. minimaal 6 maanden geen klant zijn van KPN om daarvoor in aan merken te komen.
 


onmogelijk……. wij had een abonnement (bellen internet en TV) Vanaf Januari is veranderd in alleen Internet en TV. dus minder service en meer betalen?

Hoeveel u er voor betaald doet niet ter zake. U bent geen nieuwe klant. Dus u krijgt geen welkomskorting. Punt.


Hoi @Reginaldo Vasta 

Het wordt ook duidelijk en helder aangegeven, bij de actievoorwaarden:
 

Korting op Internet (en TV)  

 

Actievoorwaarden

Het actieaanbod is van toepassing op de afname van Internet (en TV) van KPN door een consument.

  • Het actieaanbod is van toepassing op de afname van Internet (en TV) van KPN door een consument.

  • Controleer de beschikbaarheid door middel van de postcodecheck op KPN.com.

  • Het actieaanbod geldt voor nieuwe klanten, die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met TV+ die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.

  • Het actieaanbod is niet geldig in combinatie met andere acties.

  • Wanneer je gebruik maakt van het actieaanbod vervallen alle eerdere, nog lopende, acties en kortingen.

  • Indien je het abonnement binnen de bedenktijd annuleert, vervalt jouw recht op het welkomstcadeau.

  • Door deelname aan de actie verklaart de deelnemer in te stemmen met deze actievoorwaarden.

  • KPN behoudt zich het recht voor om deze actie te wijzigen of te beëindigen als daar aanleiding toe mocht ontstaan.

  • De actie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.

 

Als bestaande klant, kun je wel je thuis abonnement verlengen met een leuke korting.
Maar niet voor hetzelfde bedrag, wat geldt voor nieuwe klanten!!


😥


Leg uzelf bij de situatie neer. KPN gaat dit echt niet veranderen. Dat zij dit voor u wel dan geldt dit als voorbeeld voor meer dan twee miljoen andere bestaande klanten. Die dan allemaal naar een nieuw abonnement met hoge kortingen kunnen overstappen. Dit gaat KPN dan honderdeen miljoenen euro kosten.


MEA CULPA…….maar ***** call center????

 

Admin: gegbericht aangepast i.v.m. taalgebruik
 


MEA CULPA……

Sportief van je @Reginaldo Vasta 
 


de call center verhuis…..naar siberie???


 


Reageer