Skip to main content

Hoe kan je je geboortedatum wijzigen ? 

Hoi @Hendrik94 
Dat zal toch normaal nooit veranderen, vandaar dat het niet kan.
Maar een moderator zal dat vast wel voorelkaar kunnen krijgen.

Je kunt het snelste even gratis bellen met de KPN 0800 0402 
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten

Of hier wachten op antwoord maar dat duurt wel langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hi @Hendrik94, is de geboortedatum verkeerd ingevoerd bij het aanvragen van het abonnement? Of is er iets anders aan de hand?

Mocht het nog niet opgelost zijn door de telefonische klantenservice of via chat, dan kijk ik uiteraard graag nog even voor je of ik het voor elkaar kan krijgen. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het eventuele mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. Zou je daar ook zowel de verkeerde als de juiste geboortedatum willen vermelden én de laatste 3 cijfers van je IBAN? :slight_smile: