Skip to main content

Wat moet ik doen, ik wil niet dat mijn ex nog videoland  kan kijken via mijn account

Misschien wachtwoord veranderen @leon1963 


Hoi @leon1963 

Welkom op het forum van KPN.

Ik snap heel goed, dat je liever niet hebt dat jouw ex nog gebruik maakt van jouw Videoland account, en daar graag een passende oplossing in wenst.

Mede forumlid @Nomen Nominandum heeft al een zeer goede 👌🏻 suggestie gegeven, door het wachtwoord te wijzigen binnen jouw Videoland account.

Maar je kunt ook nog kiezen voor de hardere ✊🏻 hand, waarbij je 100% zeker bent dat je ex geen gebruik meer kan maken van jouw Videoland account.

Dat doe je door jouw huidige abonnement bij Videoland stop te zetten (te beëindigen) binnen jouw huidige Videoland account, of via Mijn KPN als deze loopt via jouw KPN Thuis abonnement.
Maak vervolgens een compleet nieuw Videoland account aan, met een ander e-mailadres (dus niet dezelfde die je nu gebruikt) en een nieuw wachtwoord.
Activeer vervolgens op je nieuwe Videoland account een abonnement, of via Mijn KPN als je het wilt laten lopen via je KPN factuur.

Dit is wel even wat werk, maar je weet dan wel 100% zeker dat je ex geen gebruik meer kan maken van jouw Videoland account, en dus niet meer kan kijken op jouw kosten.