Skip to main content

Heb voor verlenging een persoonlijk aanbod gekregen met als cadeau een soundbar. App reageert slecht en kwam niet met de mogelijkheid om dit te selecteren. Contact met klantenservice gaf op geen enkele manier enige inleving om dit op te lossen.  Voel me als trouwe klant 43 jaar redelijk opgelicht door een “persoonlijk aanbod “ die niet te realiseren is. En van klantenservice geen enkele medewerking kreeg!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi ​@Jeel 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat het niet wilde lukken met je verlenging in combinatie met de soundbar als cadeau.
Ten eerst zou ik een verleng nooit via de Mijn KPN app doen, maar gewoon vanachter een PC.
Hiermee voorkom je problemen met een haperende app of een slechte ontvangst van het mobiele netwerk.

Wil je graag van deze actie gebruik maken, dan kun je het beste contact opnemen met de afdeling Opzeggingen, Contractbeheer en Verlengingen van KPN.
Een medewerker van deze afdeling kan jouw dan helpen bij deze verlenging (persoonlijk aanbod), met daarbij de gratis soundbar (refereer hier wel even naar, tijdens het gesprek).

Via de community kunnen helaas geen verlengingen gedaan worden.

Telefoonnummers: 

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

Openingstijden afdeling Opzeggen, Contractbeheer en Verlengingen:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Zelf een terugbel afspraak inplannen, kan ook:

Tik hiervoor op de volgende link: Terugbel Afspraak inplannen

Ha Michel dank voor je bericht. Ik heb contact gehad maar ze kunnen of willen niets doen als er een lopende wijziging is die niet afgerond is. Heb mijn probleem een aantal malen uitgelegd maar elke keer weer zeiden ze. We kunnen niets doen als er een lopende wijziging is die niet afgerond is. Kon geen spoor van medewerking of begrip bespeuren. Heb gezegd dat een trouwe klant van 43 jaar klant zich dan redelijk opgelicht gaat voelen. Vervolgens werd me een fijne dag gewenst. 😢

Hoi ​@Jeel 

Het klopt wel, als er al een order loopt moet deze eerst zijn afgerond voordat er een nieuwe geplaatst kan worden, ook vanuit Mijn KPN.
Het systeem kan namelijk maar één wijziging/order per keer verwerken, dus als er momenteel een wijziging loopt, kan er dus geen verlenging ingezet worden, daar is dan ook geen mogelijkheid voor.

Ik weet natuurlijk niet hoe het telefoongesprek tussen jouw en de KPN medewerker is verlopen, maar ik geloof niet direct dat het iets met medewerking te maken heeft gehad, maar met het feit dat deze medewerker het simpelweg niet kon invoeren in het systeem omdat er nog een order loopt.

Het heeft dus ook niets te maken met oplichten, maar met het simpele feit dat het systeem maar één order per keer kan verwerken, voordat er een nieuwe ingezet kan worden.
Dit geldt ook als jezelf een wijziging doet binnen Mijn KPN.

Ik weet natuurlijk niet welke wijziging er nu in het systeem staat, maar ik kan je wel zeggen dat je echt even moet wachten totdat deze order er helemaal door heen is gegaan, en afgerond is.
Is deze order volledig afgerond, dan kan jouw verlenging erin gezet worden.

Reageer