Skip to main content

Wij zijn eind september voor langere tijd naar het buitenland gegaan. Ik heb telefonisch contact gehad met kpn en de persoon aan de lijn vertelde dat ik recht had op eerder stopzetten ivm de emigratie regeling. Ik heb de aanvraag ingediend, een bevestiging gehad dat jullie binnen 5 dagen zouden antwoorden, maar heb nooit een reactie gehad van kpn.Ā 
Ā 

ook is afgesproken met de medewerker aan de telefoon dat ik mijn modem zo inleveren bij de medewerker in Haarlem in de winkel. Dit gedaan en nu krijg ik ook nog de melding dat ik mijn modem nog moet inleveren. KPN maak aub je administratie op orde en zend mij het te veel betaalde kosten voor mijn abonnementen retour!Ā 

Hi @RvanMaanen0101, goed dat je bij twijfel navraag doet.Ā 

Je hoort bij een opzegging altijd een bevestiging te krijgen; zo weet je wanneer jouw abonnement stopt. Heb je geen bevestiging van de opzegging gekregen? Dan is het verstandig je emigratie opnieuw door te geven, bijvoorbeeld via dit formulier. Het kan ook telefonisch, maar ik kan me voorstellen dat dat vanuit het buitenland niet ideaal is. Via het forum kunnen we helaas geen opzeggingen invoerenĀ of aanpassen.

Zo gauw het abonnement is opgezegd, ontvang je uiterlijk een maand later de slotnota. Daarop ontvang je de teveel betaalde abonnementskosten terug.