Skip to main content

zojuist gebeld met @KPN om een verlenging #aanbod. Nee mevr. alleen #nieuwe #klanten krijgen korting a 40 euro pm. Advies om op te zeggen en dan een jaar naar @delta

etc.alles retoursturen en dan krijgt u in 2025 een mooi aanbod. 

Ik verwacht echt niet dat ik hetzelfde aanbod krijg, maar de duurzaamheid is hier ver te zoeken. 

Het enige wat u niet heeft is de garantie dat alles werkt verteld de medewerker mij en u moet natuurlijk ook alles opsturen.…..

Maar het scheelt €300,- op jaarbasis. Dat vind ik wel heel veel geld. En daarnaast krijg je er bij bv Delta nog Disney bij ook. De kosten voor unbeperkt data mobiel zijn hetzelfde echter krijg je er bij Delta ESPN Compleet bij. 

 

Ik ben echt teleur gesteld in Kpn. En ja ik ga ook zeggen dat ik al zeker 20 jaar klant ben. 

Ongekend dat KPN zo zijn klanten wegstuurt zo voelt t, en nogmaals ik verwacht niet die 300 euro korting maar een beetje tegemoetkoming had op zijn plaats geweest. 

 

Waarschijnlijk had de medewerker geen zin om na de Kerstdagen energie in een vaste klant te steken, te weinig provisie ofzo….. 

 

Teleurgestelde klant.

zojuist gebeld met @KPN om een verlenging #aanbod. Nee mevr. alleen #nieuwe #klanten krijgen korting a 40 euro pm. Advies om op te zeggen en dan een jaar naar @delta

etc.alles retoursturen en dan krijgt u in 2025 een mooi aanbod. 

Ik verwacht echt niet dat ik hetzelfde aanbod krijg, maar de duurzaamheid is hier ver te zoeken. 

Het enige wat u niet heeft is de garantie dat alles werkt verteld de medewerker mij en u moet natuurlijk ook alles opsturen.…..

Maar het scheelt €300,- op jaarbasis. Dat vind ik wel heel veel geld. En daarnaast krijg je er bij bv Delta nog Disney bij ook. De kosten voor unbeperkt data mobiel zijn hetzelfde echter krijg je er bij Delta ESPN Compleet bij. 

 

Ik ben echt teleur gesteld in Kpn. En ja ik ga ook zeggen dat ik al zeker 20 jaar klant ben. 

Ongekend dat KPN zo zijn klanten wegstuurt zo voelt t, en nogmaals ik verwacht niet die 300 euro korting maar een beetje tegemoetkoming had op zijn plaats geweest. 

 

Waarschijnlijk had de medewerker geen zin om na de Kerstdagen energie in een vaste klant te steken, te weinig provisie ofzo….. 

 

Teleurgestelde klant.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Waarom zou een tegemoetkoming op z'n plaats zijn? Bij iedere provider krijgen nieuwe klanten korting of een kado. Dat is al jaren zo. Dus als u dat wil dan is overstappen de beste keus. Iedere vaste klant korting geven is onbetaalbaar. 


Dank voor je reactie @Joep1965  en het delen van je standpunt. Ik begrijp dat het gebruikelijk is dat nieuwe klanten vaak speciale aanbiedingen en kortingen ontvangen, en ik waardeer dat perspectief. Het idee van overstappen voor betere aanbiedingen is zeker een optie, maar het zou toch fijn zijn als bestaande klanten ook op een of andere manier worden beloond voor hun langdurige loyaliteit.

Ik realiseer me dat het verstrekken van kortingen aan alle vaste klanten financiële uitdagingen met zich mee kan brengen, maar wellicht zijn er andere manieren om waardering te tonen, zoals exclusieve toegang tot bepaalde diensten of extraatjes die niet voor nieuwe klanten beschikbaar zijn.

Ik ben ervan overtuigd dat er creatieve oplossingen mogelijk zijn om de band met bestaande klanten te versterken, zelfs als het niet direct in de vorm van kortingen is. Het is belangrijk dat klanten het gevoel hebben dat hun loyaliteit wordt erkend en gewaardeerd.

 


Vaste klanten krijgen maandelijks leuke aanbiedingen via de nieuwsbrief @Britt15 , zorg dat je daar op geabonneerd bent.

 


Vast internet kent ook geen verlengingen @Britt15 , na de vaste contractperiode van 1 of 2 jaar loopt het abo stilzwijgend gewoon door voor onbepaalde tijd met de opzegtermiijn van 1 maand.

Als je buiten je vaste contract echter belt via 0800 0402 en vraagt naar de afdeling opzeggingen, heb je kans dat je bij een nieuw vast contract voor 1 of 2 jaar een poosje een bepaalde korting krijgt, maar dat is aan KPN om te bepalen, je hebt er geen recht op. Toen je klant werd heb je al eens van een aanbieding gebruik kunnen maken.

 


Dank voor je suggestie! Goed nieuws, ik ben al geabonneerd op de nieuwsbrief en kijk altijd uit naar de aanbiedingen. Het is zeker fijn om regelmatig op de hoogte te worden gehouden van leuke deals.

Wat betreft het punt over andere providers, het lijkt er inderdaad op dat dergelijke nieuwsbrieven en aanbiedingen vrij gangbaar zijn bij verschillende aanbieders. Het is goed om te weten dat dit een breder verspreide praktijk is en niet uniek voor KPN. Ik waardeer de toelichting en het delen van informatie.

Als er nog andere interessante voordelen zijn waarvan je denkt dat ik er gebruik van zou kunnen maken, laat het me gerust weten!


Zie mijn reactie in een ander topic waar je ook gereageerd hebt @Britt15 


Bedankt voor je reactie en de verwijzing naar mijn eerdere reactie in een ander topic. Echter lijkt het erop dat je iemand van KPN bent. want een duidelijk antwoord krijg ik niet…

 


Bedankt voor de waardevolle informatie! Het is goed om te weten dat vast internet na de contractperiode automatisch doorloopt voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 1 maand. Ook waardeer ik de tip over het bellen naar de afdeling opzeggingen buiten de vaste contractperiode om mogelijk een nieuwe aanbieding te verkrijgen.

Het begrijpen dat deze kortingen niet gegarandeerd zijn en afhangen van KPN's beleid, is zeker belangrijk. Ik zal dit in gedachten houden en overwegen om contact op te nemen voor meer informatie wanneer mijn contractperiode ten einde loopt.

Nogmaals bedankt voor het delen van deze inzichten!


Bedankt voor je reactie en de verwijzing naar mijn eerdere reactie in een ander topic. Echter lijkt het erop dat je iemand van KPN bent. want een duidelijk antwoord krijg ik niet…

 

Ik ben niet van KPN, maar gewoon een forumlid, net als jij, die probeert oplossend mee te denken @Britt15 en graag gedaan uiteraard.