Skip to main content

Ik heb sinds ongeveer 1,5mnd nu glasvezel en mobiel abo bij KPN. Bij afsluiten is mij aan de telefoon gezegd dat de aansluitkosten in mindering zouden worden gebracht. Dat is  3x 25euro. 

Na meermalig bellen met de klantenservice zouden ze:

- het gesprek terugluisteren en er op terugkomen

- mij laten terugbellen door de verkoper

Beide is niet gebeurt (ik kan natuurlijk een telefoontje gemist hebben). 

Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Hoop eigenlijk dat hier wel klantenservice is die iets kan betekenen. 

Hi @glasvezelkpnnu, wat naar dit. 

Ik denk graag mee.

3 keer € 25,-. dan gaat het om 3 mobiele abonnementen? Zie ik dat zo goed? 


Hi Alex. Wat verlate reactie ivm vakantie. 3 abonnementen: 1 glasvezel abonnement + 2 mobiel. 


Duidelijk, en de afspraak was dat je alle aansluitkosten vergoed zou krijgen? Mag ik vragen hoe deze bestelling is gedaan en wie dit heeft beloofd? 

Ik hoor graag van je. 


Ik heb alles via de telefoon afgesproken. Ik heb al een aantal keer gebeld met de klantenservice. Ze zouden het gesprek terugluisteren en contact opnemen (niet gebeurd), daarna gebeld en zou het op de 2e factuur verrekend worden (was helaas niet zo).

Wie ik exact aan de telefoon heb gehad weet ik zo niet (kan ik wellicht wel opzoeken).


cc @Alex_P 


@glasvezelkpnnu, wie je aan de telefoon hebt gehad doet er niet toe, Ik pak dit op! 

Zou je alsjeblieft ook de mobiele nummers willen invullen waar het om gaat? En mij daarna een seintje willen geven hier? 


Thanks @Alex_P . Ik heb de 2 mobiele nummers waar het om gaat opgeslagen.


Dankjewel voor de gegevens, ik heb de correcties ingevoerd los op de verschillende facturen. Dit wordt op de eerstvolgende factuur verwerkt, uiterlijk op de factuur erna. Mijn excuses voor het ongemak. 


Hi @Alex_P. Fijn! Bedankt!