Skip to main content

Beste KPN-er/ster,

 

Graag ontvang ik ons abonnementsnummer.

Eigenlijk had die mevrouw van contactservices.org@eu.contactservices.org dat ons moeten sturen namens KPN maar zij is dat vergeten ofzo. Zij heeft wel een mail met de pincode gestuurd voor KPN tv maar die is onbruikbaar zonder abonnementsnummer.  Ik weet dat omdat een medewerker/ster van de helpdesk in het statusoverzicht kon zien dat die sufferd van contactservices het gewoon NIET gedaan heeft wat ze moest doen.

Ik heb ook nooit een contract ontvangen waar het in vermeld zou staan. Ben ik nu eigenlijk wel gebonden aan glasvezel van KPN?

In de map “We helpen je graag op weg” staat dat je het abonnementsnummer nodig hebt om glasvezel te activeren .

Ik kreeg wel een cijfercode van een helpdeskmedewerker/ster maar dat waren 15 cijfers i.p.v. de benodigde 10. Dat werkte niet om een en ander te koppelen.

Vervolgens nogmaals gebeld en kreeg ik na veel vaag gepraat van de helpdeskmedewerker/ster een 10 cijferige code …. Die ook niet werkte!

Wij hebben internet keihard nodig hier in dit huis dus graag afdoende helpen en stuur ons het abonnementsnummer  vóór 2 mei want dat is de aansluitdatum.

Het verzendproces van het pakket is ook al zoiets. Twee keer uitgesteld op het laatste moment. Daar blijf je dan voor thuis.

 

Vriendelijke groet

J.H.M. Smit

@GlasvezelGaatMis Welkom op het forum. 

Ik heb het idee dat hier 2 dingen door elkaar worden gehaald. 

Namelijk het abonnementsnummer, wat inderdaad nodig is voor het activeren van je tv ontvanger. Deze ontvang je op de aansluitdatum. Dat heeft "die sufferd van contactservices" dus niet vergeten.. 

En je klantnummer wat bestaat uit 10 cijfers. 

Je geeft in je reactie aan dat 2 mei de aansluitdatum is. Dit betekent dat je ondertussen als het goed is je installatiepakket hebt ontvangen. 

En ook dat je verbinding ondertussen zou moeten werken. Klopt het dat je ondertussen een goed werkende verbinding hebt? 


Hallo Rutger,

Bedankt voor je reactie

Ik citeer uit een mail getiteld "” Kijk altijd en overal tv met de KPN TV app met jouw pincode

van KPN <noreply@kpn.com>

Om KPN TV te installeren en online tv te kijken met de KPN TV app, heb je een pincode en abonnementsnummer nodig. In deze e-mail staat je pincode. Je abonnementsnummer krijg je in een andere e-mail. Kijk nu alvast tv op tv.kpn.com of in de KPN TV app.”

en ….

Abonnementsnummer: krijg je in een andere e-mail (onderwerp: "Informatie over je bestelling")

Nooit gehad. Is vast iemand vergeten

Nu al gratis tv-kijken?
Dat kan! Download onze gratis KPN TV app of kijk online. “

Dat wekt bjij mij de suggestie dat ik online tv kan kijken

Als ik maar het abonnementsnummer heb …
Dus niet

En nu werkt Outlook 2010 ineens ook niet meer…

Bij Ziggo wel. Gewoon zonder problemen
(zie andere forumbijdrage en facebook post)

 

Graag je reactie.

Vriendelijke groet,

Jeroen Smit

 

 


Het abonnementsnummer kwam op de dag van de aansluiting (2 mei) niet in e-mail maar als SMS achtig bericht