Skip to main content

Waarom krijg ik na bijna een maand nog steeds geen antwoord op mijn vraag over mijn laatste factuur 

Welke vraag is dat @Skoel en waar heb je die gesteld? Ik zie geen andere reactie van jou dan dit topic wat je net hebt gestart.

Plaats je vraag hier, dan kunnen wij (klanten als jij) misschien helpen. Ook zijn hier KPN medewerkers aanwezig die (waar nodig) helpen.

 


Heb via de telefoon een vraag gesteld over mijn factuur, zou daar over worden terug gebeld. Tot op heden niet gebeurd. Kort gezegd heb spotify aangezet waarbij ik  afgaande op de reclame in spotify, 3 maanden gratis zou krijgen. Toch wordt er direct gefactureerd, dus waar is die korting


Ik zie op de KPN website inderdaad een tijdelijke actie voor Spotify Premium.

Wat zijn de voorwaarden voor de tijdelijkse actiekorting van Spotify?

Tot 1 juni krijg je Spotify Premium 3 maanden gratis bij KPN, als je Spotify Premium of Family nog nooit hebt gehad. Bekijk hier de actievoorwaarden.

bron: https://www.kpn.com/spotify.htm

Ging het om deze actie en had je Spotify (Premium of Family) nog nooit gehad?


Gaat inderdaad om die actie, maar wordt toch in rekening gebracht


Voldeed je wel aan deze voorwaarde: “had je Spotify (Premium of Family) nog nooit gehad

Het snelste is dan toch om zelf terug te bellen met klantenservice op 0800-0402.

Een KPN moderator reageert hier ook nog, maar dat kan een dag of wat duren.
Wil je daarop wachten, vul dan jouw forum profiel in. Dan kunnen ze direct meekijken.


Aan de voorwaarde voldeed ik. Klantenservice heb ik al gebeld en die zouden erop terugkomen binnen 1 week maar dat is al 3 weken geleden. Vul mijn profiel aan en hoop dat een moderator zo spoedig mogelijk wat laat horen. Bedankt in ieder geval 


Dank voor het invullen van je profiel @Skoel

Ik zie dat je op 17 mei Spotify Family hebt toegevoegd aan je abonnement. Dit was in ieder geval voor de einddatum van de actie. Dus dat stuk is in orde. 

Dan heb ik nog een paar aanvullende vragen. 

  • Heb jij via je MijnKPN deze actie geactiveerd?
  • Het e-mailadres waarop jij Spotify geactiveerd hebt, die heeft nog nooit eerder een betaald Spotify account gehad? Ook niet heel lang geleden?

 


Via mijnkpn ja en nee heb nog nooit eerder een spotify abonnement gehad


Hi @Erik_ 

In de voorwaarden is alleen sprake van Spotify Premium  3 maanden gratis.
Spotify Family (zoals Skoel aangeeft) wordt niet genoemd. 


Beide werden ook niet in het radio spotje genoemd


Heb via de telefoon een vraag gesteld over mijn factuur, zou daar over worden terug gebeld. Tot op heden niet gebeurd. Kort gezegd heb spotify aangezet waarbij ik  afgaande op de reclame in spotify, 3 maanden gratis zou krijgen. Toch wordt er direct gefactureerd, dus waar is die korting

 

Ik heb het nagekeken, @Skoel, en (zoals RBxx al noemde) helaas geldt deze actie alleen voor Spotify Premium, en niet voor Family. Betekent dat jij hier geen actiekorting op gaat krijgen.


Wellicht kunnen jullie er dan voor zorgen dat Spotify dit beter in zijn spotjes naar voren laat komen en dat kpn dit ook duidelijk aangeeft op hun site 


Actie is inmiddels afgelopen, maar we nemen het mee voor een volgende keer, @Skoel. Mocht je hierdoor liever Spotify Family uit je abonnement willen hebben, dan kun je dit in je MijnKPN weer uitzetten.


Wanneer krijgen jullie spotify duo??


Op het moment is niet bekend of wij Spotify Duo gaan aanbieden, Skoel. Mocht daarin iets veranderen, dan zullen we dat aankondigen :)