Skip to main content

Vanmiddag gebeld met KPN, gevraagd voor een leuke aanbod omdat ik op 17 december naar een ‘normaal’ tarief ga: “ik zet u even op wacht om te kijken wat er mogelijk is” 2 minuten later nog niets, opgehangen en werd ook niet meer teruggebeld, waardeloos toch?

Tja, dan maar naar de concurrentie, op die manier jagen jullie trouwe abonnees weg. Jammer had graag bij KPN willen blijven maar wel tegen een goed tarief

Je moet ook helemaal niet gaan bellen voor iets wat nog twee maanden duurt. De concurrentie is enorm en de aanbiedingen veranderen zo'n beetje per dag. Ik zou echt zo lang mogelijk wachten. Misschien hebben ze vrijdag 29 november een leuke aanbieding.  Black Friday😉

Dank je, maar je moet een maand voor het aflopen van het abonnement de knoop doorhakken en dat is dan 17 november, vandaar.

Vanmiddag gebeld met KPN, gevraagd voor een leuke aanbod omdat ik op 17 december naar een ‘normaal’ tarief ga

Als het goed is zit je dan nu al op "normaal tarief". Een kortingsperiode loopt volgens mij nooit tot de laatste dag van het contract.

Bij een jaarcontract krijgt je volgens mij 6 of hooguit 9 maanden korting. 

Vanmiddag gebeld met KPN, gevraagd voor een leuke aanbod omdat ik op 17 december naar een ‘normaal’ tarief ga

Als het goed is zit je dan nu al op "normaal tarief". Een kortingsperiode loopt volgens mij nooit tot de laatste dag van het contract. 

12 maanden korting gekregen wat normaal rond de € 70 was… Ik betaal nu (nog) € 54

12 maanden korting gekregen wat normaal rond de € 70 was… Ik betaal nu (nog) € 54

Dan moet je maar eens heel goed kijken of je niet een 2 jaarscontract hebt.

Dan moet je maar eens heel goed kijken of je niet een 2 jaarscontract hebt.

Nee loopt op 17 december af.

Hallo @Sara_2022 wat een niet normale ervaring heb jij gehad met de klantenservice tijdens jouw telefoontje. Het is zeker niet zoals het hoort. 
Voor een eventuele nieuwe aanbieding is echter wel contact nodig met de afdeling "Contracten".  Ik kan me best voorstellen dat je niet veel zin hebt het nogmaals te proberen. Gelukkig kun je ook zelf een belafspraak laten inplannen, zodat jij gebeld wordt op een moment dat jij wenst: 

Weer gebeld, nu heeft mijn partner dit voor mij gedaan omdat ik een zieke moeder heb die veel aandacht vergt. Mijn partner had alle gegevens en wou alleen vragen wat jullie mij kunnen aanbieden. 2 keer is gelukt met de opgegeven gegevens ‘door te komen’ maar nu vertelde er 1 dat het noodzakelijk is mij aan de lijn te krijgen. Het is iedere keer wat. Het is nu de 3de keer dat er is gebeld om bij jullie te blijven. Als iemand niet in staat is om zelf te bellen en een ander dit voor haar doet is dat gewoon mogelijk, dat is algemeen bekend (een belangen behartiger)

Jammer hoor, nu is wel de kogel door de kerk, dan maar naar de concurrent, want dit is ronduit vervelend!

Reageer