Skip to main content

Bizar dit

Al 2,5 mnd geen bereik ook wordt er geen oplossing geboden sterker nog ik word niet eens teruggebeld.

Het gaat om de Iphone 11 en het geen 4G hebben springt op E.

Ik heb al een dossier van 10 vellen ondertussen maar geen oplossing ook geen tijdelijke oplossing.

Loop tegen een muur het kwalijke vind ik dat er beloften gedaan worden en die worden keer op keer niet nagekomen. 

Ik heb besloten de maanden juli en aug te storneren en jaaaaaaaa nu komt het nu zien we hoe snel KPN is als het gaat om ten onrechte geld afhandig maken van de gedupeerde klant. Jaaa paar dagen geleden de mnd juli en aug gestorneerd en ja vandaag direct een mail of ik het bedrag even over wil maken.

Het is om te gieren eigenlijk. 

Als je klant bent behoor je service te krijgen, dit krijg je niet bij KPN sterker nog geen service geen dienst en geen oplossing. En als je dan na 2.5 maand wachten denkt ik ben er nu echt klaar mee en je storneert je mnd waar je geen diensten geleverd hebt gekregen krijg je binnen 2 dagen contact hahhahahh

 

Enfin, KPN doe lekker wat je wil mijn advocaat is reeds met jullie bezig en maak je borst maar nat want wat jullie doen mag niet. Ga er verder niet op in.

 

En het leuke is deze mail krijg ik ook nog op mijn verjaardag hieperdepiep Juud is 50 hahhaah

Nou is dit niet leuk wakker worden.

Ik lach er maar om want het is beschamend dat jullie als groot bedrijf zo zwak zijn. 

 

Ik wens iedereen een stralende dag, 

Ik ga vast een andere provider zoeken en de claim is onderweg toedeloe

@JJ22 "het kwalijke vind ik dat er beloften gedaan worden en die worden keer op keer niet nagekomen."

Vertel, wat wordt er beloofd door wie en wat wordt er niet nagekomen ?


Beste Hansaan,

Ik weet niet wie jij bent als jij van KPN bent kun je mijn dossier er even bij pakken.

Als je serieus wil weten hoe KPN met de klant om gaat alles staat in dat dossier, ik ga er verder geen energie meer insteken dit heb ik te lang gedaan. Ben vandaar 50 geworden en hoop nog jaren mee te gaan maar als ik hier op in blijf gaan gaat het niet goed met mij.

 

Nogmaals iedereen een sparkling day


De mail die u nu gekregen heeft om te betalen is natuurlijk gewoon een automatisch verstuurde mail. Daar is geen mens aan te pas gekomen. Als u nu niet betaald zult u afgesloten worden. Ook daar komt geen mens aan te pas. Gaat allemaal automatisch. 


Van harte gefeliciteerd ! U plaatst een bericht op een openbaar forum, dus dan kunt u een of meerdere reacties verwachten, toch ? Ik ben net als u klant van KPN, dus ik ben wel benieuwd naar uw opmerkingen in uw begintopic. 

Hans.


Beste Nick,

Ik heb geen bereik dus afgesloten ben ik al, en dat het een automatische mail is zover was ik ook hahhaha … vandaar dit forum 


Beste Hans,

 

Dank je, en ja begrijp ik hoor maar ik ben verhaal moe snap je.

En niet naar bedoeld hoor maar jij kan het probleem helaas niet oplossen voor mij dus ik wacht op een reactie van KPN maar weet ook dat ik dan lang kan wachten. hahha


Bizar dit

Al 2,5 mnd geen bereik ook wordt er geen oplossing geboden sterker nog ik word niet eens teruggebeld.

Het gaat om de Iphone 11 en het geen 4G hebben springt op E.

Ik heb al een dossier van 10 vellen ondertussen maar geen oplossing ook geen tijdelijke oplossing.

Loop tegen een muur het kwalijke vind ik dat er beloften gedaan worden en die worden keer op keer niet nagekomen. 

Ik heb besloten de maanden juli en aug te storneren en jaaaaaaaa nu komt het nu zien we hoe snel KPN is als het gaat om ten onrechte geld afhandig maken van de gedupeerde klant. Jaaa paar dagen geleden de mnd juli en aug gestorneerd en ja vandaag direct een mail of ik het bedrag even over wil maken.

Het is om te gieren eigenlijk. 

Als je klant bent behoor je service te krijgen, dit krijg je niet bij KPN sterker nog geen service geen dienst en geen oplossing. En als je dan na 2.5 maand wachten denkt ik ben er nu echt klaar mee en je storneert je mnd waar je geen diensten geleverd hebt gekregen krijg je binnen 2 dagen contact hahhahahh

 

Enfin, KPN doe lekker wat je wil mijn advocaat is reeds met jullie bezig en maak je borst maar nat want wat jullie doen mag niet. Ga er verder niet op in.

 

En het leuke is deze mail krijg ik ook nog op mijn verjaardag hieperdepiep Juud is 50 hahhaah

Nou is dit niet leuk wakker worden.

Ik lach er maar om want het is beschamend dat jullie als groot bedrijf zo zwak zijn. 

 

Ik wens iedereen een stralende dag, 

Ik ga vast een andere provider zoeken en de claim is onderweg toedeloe

 

 

Waarom schrijf ik dit is de ironie : Het snelle reageren van KPN als er geen geld binnenkomt i know dmv automatische mail en het totaal niet reageren als de klant een gegronde klacht heeft al 2.5 mnd lang. Bizar toch 

En ik geloof dat ik hier de klant ben?!  Maar bij de KPN is de klant iig niet koning nu begrijp ik ook waarom KPN dat kroontje in het logo heeft !!!!

KPN is koning en wij zijn de onderdanen hahhha


Hi @JJ22, ik vind het rot dat jij hier ook tegen aan loopt met de iPhone 11. Helaas zijn er veel mensen die hier last van hebben. Daarom hebben we er een speciaal topic voor ingericht. Als je je gegevens in je forumprofiel zet en je in dat topic meldt, houden we je op de hoogte. Zo gauw het opgelost is, wordt er gekeken naar een passende compensatie.
 

 


Beste Alexandra,

 

Dit allemaal al gedaan. 

 

Fijne dag


Hallo

 

en ja hoor ons abo is zakelijk en kunnen dus onze klanten niet bellen 

omdat het zakelijk is heb je niet zoveel rechten als particulier 

maar let op ze moeten toch leveren was is belooft en waar je voor betaalt 

dus zal mij benieuwen hoe ze dit gaan doen 

zal eens even naar kassa bellen mischien zijn er nog meer klanten die dit hebben 

 


Goedeavond 

ik wil ook melden dat ik last heb van geen bereik met 4 g sinds juli en het zeer vervelend vindt dat ik onbereikbaar ben 


Hi @John crouwel, dat is jammer om te horen. Heb je een iPhone 11? Dan kan je een reactie achterlaten in het topic dat ik in het gemarkeerde antwoord noem. Heb je een ander toestel, dan is er iets anders aan de hand. Je kunt dan een eigen topic aanmaken. Op die manier houden we het forum overzichtelijk en kunnen we iedereen het beste helpen.