Skip to main content

Hallo Forum,

 

op 21 maart jl ben ik overgestapt naar Ziggo (zodra glasvezel eindelijk is doorgetrokken naar mijn huis en is doorgegeven aan KPN, kom ik gelijk weer terug). Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice.

Ik heb op 21 maart keurig de onderstaande mail ontvangen van KPN:

Beste meneer X,

 

We hebben je opzegging verwerkt. Je kunt vanaf vandaag geen gebruik meer maken van Hussel Internet 100 Mbit/s met klantnummer 123456789

 

Factuur en eindafrekening
Binnenkort ontvang je van ons de laatste factuur. Hierop staan:
- de laatste verbruikskosten (als van toepassing)
- de te veel of te weinig betaalde abonnementskosten (als van toepassing)
Als je geld van ons terugkrijgt, dan maken wij dit over naar het bij ons bekende rekeningnummer. Daarna stoppen wij de automatische incasso. Daar hoef je zelf niets voor te doen. Soms kruisen de opzegging van je abonnement en onze normale maandelijkse factuur elkaar. In dat geval ontvang je eerst nog een normale factuur. Pas daarna ontvang je de laatste factuur en eindafrekening.
 

 

Heb je nog vragen?
Dan helpen wij je graag online.

 

Vanaf 21 maart heb ik niks meer vernomen van KPN, ook geen dozen ontvangen om de tv boxen en Experiabox terug te sturen. Wel wisten ze mij te vinden voor de facturen die geincasseerd werden.

 

Vorgie week telefonisch contact gehad met de klanenservice over bovenstaande, de jonge man die mij hielp, begreep er niet echt veel van, en ik hem ook niet echt wegens zijn slechte/gebrekkige Nederlands.

 

Hij gaf mij wel het advies om de tv boxjes en modem gewoon te verzenden naar KPN, en gaf ook het adres door waar ik ze heen kon sturen. Toen ik vroeg of KPN mischien de lege verzenddozen kon versturen naar mij, zodat ik daar de tv boxjes en het modem in kon doen, en weer retour sturen naar kPN (wat KPN en de overige providers al jaren doen zonder te vragen), moest hij dit even overleggen met zijn chef/collega (?).

 

Na een paar minuten wachten, gaf hij mij heel blij door dat ik binnen een week dozen zou ontvangen, waarin ik de tv boxjes en modem in kon doen, en deze weer retour kon sturen.

 

Geen dozen gezien helaas.

 

Zouden jullie misschien kunnen kijken of KPN uberhaubt wel weet dat ik al 2 maanden geen klant meer ben bij hun?

 

Mijn gegevens staan in mijn profiel.

alvast bedankt voor het lezen :)

 

Mvg, Robert

Hoi @Zelus,

Ik heb meteen even meegekeken. Ik zie dat de opzegging nog verwerkt moet worden. Ergens is het niet goed gegaan. Want het is nog niet definitief opgezegd. Ik heb die optie niet, dus ik heb het doorgezet naar mijn collega's. Die gaan het verder uitzoeken. Indien nodig nemen ze nog contact met je op. Of sturen bevestiging via mail. 

En ik zag nog geen retourdoos jouw kant op, dus die heb ik aangevraagd voor je. Heb je ook een sms van ontvangen. 


Hallo Bart_Z,

 

dank je wel, heb inmiddels een smsje ontvangen van KPN, dat er een bestelling onderweg is.

Ik neem aan dat de bestelling de dozen zijn?

 

Mvg, Robert


Dat klopt inderdaad. Dat is de retourdoos voor de apparatuur in bruikleen. 


De retourdooss heb ik inmiddels ontvangen, en retour met modem en tv ontvangers gezonden.

Wel jammer dat ik zelf achter het retour adres aan moest gaan, er zat geen retoursticker bij.

 

Tevens een mailtje ontvangen van KPN dat ik geld terug krijg, alleen jammer dat de specificatie niet kon worden gedownload omdat mijn KPN account niet meer actief is.

 

Al met al ben ik een tevreden mens :)

Dank je wel voor alles!


Top dat nu alles rond is.  :)

Mocht ik in de toekomst nog iets kunnen betekenen, laat het dan vooral weten.