Skip to main content

In verband met een hypotheekaanvraag wil ik twee toestelkredieten bij KPN geheel aflossen. Keurig formulier ingestuurd op vrijdag 28-6 en zou volgens bevestiging aanvraag binnen 2 dagen iDeal link krijgen voor betaling.

 

Nog niets binnen gekregen, gebeld met Klantenservice. Eerst werd me verteld dat de aanvraag eerst gecontroleerd moest worden en goedgekeurd(?). Dit kon wel eens langer duren dan 2 dagen, maar volstrekt onbekend hoe lang. Volgens medewerker kon de betreffende afdeling ook geheel niet bereikt worden(?). Ik heb vervolgens nogmaals aanvraag maar ingediend..Hopelijk is er dan iemand bij KPN Collections wel wakker??

 

Nogmaals klantenservice gebeld, deze medewerker was stuk behulpzamer en heeft ticket ingeschoten naar betreffende afdeling. Echter ook nog geen enkele garantie dat e.e.a. snel opgelost wordt. Ik ben dus helemaal afhankelijk van de drukte op de afdeling hoe snel e.e.a. wordt afgehandeld.

Ik lees op dit forum dat dit een al langer en redelijk vaak voorkomend probleem is, vrijwel altijd icm een hypotheekaanvraag (waarbij je moet kunnen laten zien dat krediet afgelost is). Misschien iets voor KPN om eens echt aandacht aan te besteden??

 

In de tussentijd wil ik graag gewoon uiterlijk a.s. vrijdag 5 juli gewoon die twee iDeal links ontvangen, dan kan ik e.e.a. nog op tijd regelen.

Kan iemand van KPN me ook uitleggen waarom dit niet volledig automatisch geregeld kan worden? Bij bv de Rabobank kon ik zo alles via de app regelen, helemaal automatisch en binnen 5 minuten..

Ik heb het geld, wil betalen...maar dat mag blijkbaar niet zonder toestemming van KPN. Intussen kan het grote gevolgen hebben voor de hypotheekaanvraag en ben ik overgeleverd aan de willekeur van de KPN afdeling.

@Woutje71  Het beste is om nogmaals te bellen omdat het op dit forum ook zomaar  een aantal dagen kan duren voordat een moderator dit topic op pakt 


Beste jimny, als ik vrijdag niets binnen heb ga ik op een andere, nog wat meer publieke wijze wat meer druk zetten. Ervaring leert dat ze dan meestal wel snel reageren ineens


Beste jimny, als ik vrijdag niets binnen heb ga ik op een andere, nog wat meer publieke wijze wat meer druk zetten. Ervaring leert dat ze dan meestal wel snel reageren ineens

Ik blijf erbij dat je beter kan bellen 0800-0402 


Inmiddels geregeld, kredieten zijn afgelost en zijn / worden afgemeld


Inmiddels geregeld, kredieten zijn afgelost en zijn / worden afgemeld

Mooi zo is dat ook weer gefixt


Reageer