Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb op 6 december een bestelling gedaan maar ik heb verder helemaal niks meer vernomen, ik heb nog niet eens een klantnummer ontvangen.

Daarom zou ik graag willen weten wat de status is van mijn bestelling.

 

Met vriendelijke groet,

Bart

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @BKPN95, welkom bij ons op het forum. Zo'n 3 weken wachten op duidelijkheid is wel lang inderdaad! Heb je toen wel een bevestiging gekregen per mail of dat ook niet? Kan je me ook vertellen wat je precies hebt besteld? Gaat het hierbij over een mobiele aanvraag of iets voor Thuis? Als je dat toe kunt lichten weer ik waar ik voor je kan zoeken. 


Beste Jasper,

 

Ik heb wel een bevestigings email gekregen. Het ging om een bestelling van Thuis internet 200Mbit/s. Bestelnummer had ik al in mijn profiel gezet.

 

Alvast bedankt!


Dank je @BKPN95. We kunnen niet zoeken op dat ordernummer, wel op de postcode en huisnummer. Vandaar die vraag, zodat ik wist waar ik moest zoeken. Op welke naam is de aanvraag precies gedaan? Zou je dat ook in je profiel kunnen toevoegen. En is het op het adres zonder toevoeging of zit er mogelijk een toevoeging bij?


Al mijn gegevens staan op mijn profiel, dat is precies het adres en de naam waar ik het onder heb besteld. Geen toevoeging op adres.


Duidelijk, dan zocht ik op de juiste gegevens. De reden dat ik het vroeg is omdat er geen aanvraag zichtbaar is op dat adres, het lijkt erop dat de aanvraag niet goed is doorgekomen. Je kunt de aanvraag het beste nogmaals doen via de website, of telefonisch via 0800-0402. Als de bestelling via de website wordt gedaan moet deze nog overgezet worden naar een definitieve order, bij een telefonische bestelling is dat meteen al het geval. Dat is de snelste optie.