Skip to main content

Ik ga binnenkort verhuizen. Ik zit binnen mijn contractperiode, maar op mijn nieuwe adres is maar een maximumsnelheid van 200mb beschikbaar (waar ik nu beschik over 1gb internetsnelheid). Voor mijn werk (wat ik veelal thuis doe) moet ik grote hoeveelheden data verwerken, vandaar mijn keuze destijds voor de hoge internetsnelheid. Er is mij verteld dat tussentijds opzeggen een mogelijkheid is, als er wordt verhuisd naar een plaats waar KPN de dienst of een vergelijkbare dienst niet kan leveren. Na telefonisch contact met de klantenservice werd mij verteld dat ik voor een opzegging binnen de contractperiode contact op moest nemen via de mail (opzeggen@kpn.com). Op 30 oktober heb ik hierover gemaild, tot op heden heb ik nog geen antwoord gehad. Hoe kom ik in contact met de juiste afdeling?

Hoi ​@Lars_kpn_community 

Welkom op de community van KPN

Je kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling Opzeggingen en Contractbeheer van KPN.
Een medewerker van deze afdeling kan jouw hierbij het beste helpen, en ook checken of jouw mail goed is binnengekomen.

Telefoonnummers:

• 0800-0402
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

Openingstijden van deze afdeling zijn:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: opzeggen en je wordt doorverbonden met een medewerker van bovenstaande afdeling.

Reageer